eFoxcity.com

2012/10/03

Ahoj, jeden rychločlánek o naší nové spolupráci. Jedná se o eFoxity.com. Wholesale mezi bloggerkami jsem ho ještě nikde nazahlédla, ale celkem nás zaujal. Spolupráce nás nesmírně těší a máme s toho obrovskou radost :) Je to eshop, který bych zařadila mezi ty spolehlivější:D. Takže jde, o asijský eshop. Co mě překvapilo, je to že jako jeden s mála asijských eshopů nemají číslování OVERSIZE. Asiatky jsou, jak je všem známo drobné postavy a každý se do jejich číslo OVERSIZE nemusí vejít. eFoxity, ale nabízí číslování normální :) Odkaz na dámskou módu zde : Wholesale dámská módaEshop nabízí také wholesale pánskou módu a dokonce i Wholesale svatební šaty.Poštovné je jako vždy na váhu, ale nevím jak to je s placením clo. Kdyby bylo vysoké, tak se to aní nevyplatí. Odkaz najdete zde : efoxcity ! :) Malá ukázka toho co na eshopu můžete najít. 


 
                šaty                                                              šortky



svetr s norským vzorkem                            sako

4 komentáře

  1. Mají tam super věci! Jestli si něco budete objednávat, že mi dáte vědět? :') :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně:) napíšem!:) jen nevím jestli se vyplatí objednávat to spolu, protože to je stejně na váhu :)

      Vymazat
  2. Líbí se mi všechno, určitě se tam kouknu:)

    OdpovědětVymazat
  3. Mají hezký věci, ale já nejradši eshopu z VB :)

    http://3-mka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.