Candy funfair

2014/06/18

Řeknu vám, že vstávat v tu dobu, co jsou všichni ve škole a mají první hodinu, není k zahození. Jsem pro, aby to tak bylo každý den a do školy se chodilo třeba na devátou. Je to méně stresující, můžu si ráno udělat pořádnou snídani, napsat článek a jsem v pohodě. Dnešní den bude, ale náročný, tak jsme se na něho museli pořádně vyspat, protože jedeme nahrávat cédéčko (se sborem). 
Hned co dopíšu tenhle článek, tak se půjdu sbalit, obleču si tepláky a Conversky a budu doufat, že stihnu autobus. 

Jo a tyhle fotky jsou z pouti, jestli se to tak dá nazvat ? Protože Svátek Tří Bratří už dávno nevypadá jako dětstká pouť :) 



























  
 
 
 
 
sukně -  tady // top - diy // batoh - Sinsay // náhrdelník - house

8 komentářů

  1. Pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. outfit je super a nádherný fotky :) vždycky jsem chtěla na nějakou takovou tu klasickou pouť s vatou a ruským kolem! :) u nás toho ale tolik není :(
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, úplně z nich září letní, veselá nálada! :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné fotky ! batoh a tričko ti prídem asi ukradnúť :D ;)

    OdpovědětVymazat
  5. škoda, že když mám já na devátou, tak si přispím jenom 20 minut:(:D
    fotky jsou nejúžasnejší, hrozně ti to sluší:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.