Aga bloguje : život blogerky 2

2015/01/07

Zdravím !
Jelikož už druhý den marodím doma, rozhodla jsem se, že napíšů pokračování článku : život blogerky. První post vyšel přesně před rokem a měl úspěch, asi proto, protože nikdo nemluví o tom, jak to chodí, jak spolupracuji blogerky s eshopy atd. Hodně se toho za ten rok změnilo. Chci Vám ukázat můj vymakaný plán na publikování článků, který stejně nikdy nedodržím a taky skoro všechny věci, které jsem díky blogu získala. 
























Začneme asi s tím, co se za poslední rok změnilo. 
A první asi nejdůležitější věcí je, že se o blogu dozvědělo okolí a hlavně rodiče. Někdy v létě, taťka prohodil něco o tom, že když už jsem ta blogerka....
A já se nestačila divit. Snažila jsem se zjistit odkud to vědí a jestli mě třeba na internetu nešmíruje celá naše ulice, ale to mi pořád zůstává záhadou. Takže už to vědí. Další věcí je, že okolí, tzn. základka se o tom dozvědělo, nejen lidi z mé třídy, ale taky sousední a mladší třídy. A bylo to v pohodě. Někdy se někdo na něco zeptal, nebo něco prohodil k minulému článku a bylo vše ok. S příchodem na střední to vědí jenom holky a doufám, že to tak i zůstane. 


VAŠE OTÁZKY 

Je blog součástí tvého soukromého života ? 
Myslím, že ne. S lidmi se o tom vůbec nebavím. Spíše naopak, nechci aby to věděli. Samozřejmě s Agátou a mszak´s teamem se někdy něco prohodí, ale jinak asi ne. Prostě život na internetu a mým osobní se nijak nespojuje. Pár holek mě někde poznalo, ale bohužel se nepřihlásily, což je škoda, ale na druhou stranu to chápu, taky jsem viděla pár blogerů nebo youtuberů a nešla za nimi. Protože bych nevěděla, co jim říct :D 

Jak dlouho trvá příprava jednoho článku ? 
Zaleží na článku. Outfit je hotový za 20 minut. A třeba tenhle článek předpokládam tak na 3 hodinky i s focením a upravou fotek.

Myslíš, že to bylo dobré rozhodnutí začít psát blog ? 
Určitě ! Skvělé rozhodnutí. Neumím si představit, že bych blog neměla. Moc mě to baví a je skvělé pozorovat online, jak se měním. 

PLÁNOVÁNÍ ČLÁNKŮ 
Na každý měsíc si udělám tabůlku. Vedla na stránce si napíšu plno nápadů, které chci zrealizovat. Pak to do tabůlky rozplánuju a pak ? 
Pak mi to stejně nevýjde a články posouvám a posouvám, ale stejně mi to hodně pomáhá. 


































SPONZORING
Skoro každá poměrně známa blogerka dostane nabídku spolupráce s různymi eshopy. Jelikož trávíme nad články spusty času, tak tohle je pro nás odměna. Opravdu většina blogerek aspoň někdy nějakou spolupráci měla. Většinou to funguje tak, že daná blogerka dostane od eshopu kredit a ten pak vymění za oblečení dle vlastního výběru, což je supr. Jelikož nemám co tajit, tak spolupracuji se 2 - 3 eshopy měsíčně. Věci jsem ze spoluprácí získala opravdu hodně. Můžete se podívat na většinu z nich. 





















13 komentářů

  1. Anonymní7/1/15 18:55

    skvelýý článok! mohla by si dať článok o spolupráci! Myslím, že to pomôže rôznym blogerkám::)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní7/1/15 19:14

    Mohla by jsi napsat článek s jakými eshopy spolupracuješ ? nebo z jakých eshopu máš prosím ty věci co an fotkách? moc mě zaujaly ty vansky, odkud jsou prosím ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      Klidne takovy clanek v budoucnu udelam. Vetsina veci byla v clanku :muj rok 2014 a tam budou i odkazy :)) Vansky jsou z footshop.cz

      Vymazat
    2. Ahoj,
      Klidne takovy clanek v budoucnu udelam. Vetsina veci byla v clanku :muj rok 2014 a tam budou i odkazy :)) Vansky jsou z footshop.cz

      Vymazat
  3. Jééj, takéto články mám rada :) rodičia s tým vôbec nemali problém? teda, či sa ťa nepýtali, či na blog nedávaš niečo zo svojho súkromia. Ja som rodičom o blogu nepovedala a ani tak neurobím, ako dlho sa bude dať. sú totiž dosť konzervatívni :( a ešte jedna otázka: Nemyslia si niektorí ľudia, že bloguješ iba preto, aby si mala spoluprácu s obchodmi, veľa blogeriek s tým má problém. :D

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  4. tež ted marodím a rozjíždím vlastní blog. A jsem nemocná od včerejška :) Jediný co mě štve, že si přes den nemám moc s kým psát :D

    Pink Student

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som to tiež všetkým tajila, ale mamina to vedela vždy a dosť mi pomáha, zo zvyška rodiny to vie už len ocino a teta. Ale ono u mňa zatiaľ nejde o nič veľké a myslím, že ani nič extra väčšie nebude. Z okolia to vie len najlepšia kamarátka, ktorá mi občas povie, že som mala na blogu jej sveter, alebo že sa jej páčila nejaká fotka. Článok ma rovnako ako vlani zaujal a je super :). Je fajn, že to nijako neskrývaš (myslím tie eshopy a tak) a predávaš tie skúsenosti ďalej. :))

    OdpovědětVymazat
  6. o mojom blogu vie len rodina a 2 kamarátky a vyhovuje mi to tak :) nie že by som sa za to hanbila, len nepotrebujem počúvať blbé narážky :) som rada, že sa nebojíš ukázať, koľko vecí máš vďaka spolupráci :) super článok!
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  7. Je vidět, že tvrdá práce se vyplácí :). Skvělý článek!

    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. A okrem iného, nemohli na to rodičia prísť tak, že ti chodili tie balíčky domov ? :) Moja mamča napr. o tom vie, ale stalo sa to myslím práve tými balíčkami :)

      ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.

      Vymazat
  9. Skvělý článek! Já jsem si na starších blozích také dělala plány - hezky do diářku...Ale většinu věcí jsem stejně nedodržela :) No jo, šikulka!
    Moji rodiče se to nedávno dozvěděli a moc nadšení nebyli. I když už se s tím smířili!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.