Moje trička s nápisy

2015/03/08

Vždycky jsem měla jistou slabost pro nějaké vystihující nápisy, hlavně na oblečení. Někdy se cítím dobře v košili a svetru a někdy mám náladu na nějaké tričko s infantilním nápisem. Hodně to člověka vystihuje. Jak jsem se tak dívala do skříně, tak jsem zjistila, že jich pár mám taky, ale určitě je nenosím denně. Třeba v pátek jsem si udělala radost a koupila si právě tohle tričko (mimochodem Sunday funday se tu dnes výborně hodí), na které jsem už dlouho koukala. Není nijak světoborné ani originální, ale měla jsem pocit, že ho musím mít. A když musím, tak musím. Už teď vím, že jsem na některé zapomněla. 
Nosíte trička s nápisy ? Které se vám líbí nejvíce ? 























náhrdelník, tričko - Cropp






















Meow - Gate // Who cares - Bershka





















Pyrex mě fakt vystihuje :D - Oasap























Oba se hrozně mačkají, prakticky je nejde vyžehlit.
love - diy // fuck - trikator























No thanks - NY // That´s awesome - HM























dreams come true - Cropp // Aberration - Choies


15 komentářů

  1. aj ja rada nosím takéto tričká :D páčia sa mi takmer všetky tvoje
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
  2. Trika s nápisem nemám snad žádná, dokonce po nich v obchodech ani nekoukám, protože se mi nelíbí a vím, že je bude mít do pár dnů každý (když se jedná o novou kolekci). Ovšem, pokud natrefím na nějaký opravdu trefný, nebo sedící nápis, tričko musí být moje, bez toho to nejde. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tricka s napisy moc nenosim, ale to Fuck mam taky, nasla jsem ho v NY v panskem vyprodeji :-) A ten crop top that's awesome vypada moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím, viděla jsem ho tam :D je toho všude plno :D

      Vymazat
  4. Všechny trička jsou super!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Nápisový trička mám strašně ráda, ale je pravda, že je těžké narazit na nějaký originální nápis.
    BE YOU

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce se mi líbí Who cares :) trička s takovými nápisy mám ráda, jak říkáš ty, někdy člověk dokážou přesně vystihnout :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. do toho jsem se v látě uplně zamilovala, ale pak jsem ho vůbec nenosila :D

      Vymazat
  7. máš ich teda dosť :D a vieš ich krásne skombinovať! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky a pekne veci mas:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.