Minimalistic

2015/08/16

Zdravím ! Dnešní den byl opravdu hektický. Včera jsme byly večer na akci a dneska ráno jsem opravdu brzy vstávala a jela do města dokoupit pár posledních věcí, protože dneska odjíždíme do Itálie. Mám připravených dost článků, připravovala jsem je těsně před odjezdem. Teď už sedíme v autobuse směrem do Prahy. 
Dnešní outfit se mi opravdu líbí. Je jednoduchý a po dlouhé době jsem si vzala jinou kabelku než plátěnku. Honbu za bílýma kalhotama jsem zdárně ukončila. Můžete si všimnout nových Vansek, které jsem si pořídila na  Snowbitch a doufám, že je začnu nosit častěji. 
 
tílko - NY
kalhtoy - Pull&Bear
boty - Boty Vans 
 
 
 
 
 

15 komentářů

  1. krásně elegantní, moc ti to sluší! :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  2. krásne ti to sekne a tie nohavice sa mi veľmi páčia !
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. asi naj naj outfit co som na tebe videla) vyzera to skvele a na fotkach vypadas starsie!! asi to robi aj ten styl oblecenia, kt. sa mi k tebe hodi viac ako farebne sukne) nohavice su mega - tymi vanskami si to paradne zaklincovala) hah

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vansky jsou super,sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé fotky, strašně ti to sluší ! :)
    Užij si Itálii :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit. :) Nedávno jsem si unáhleně koupila podobné kalhoty a ještě jsem je na sobě neměla, ale nejspíš je začnu nosit:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vansky jsou skvělé! Užij si Itálii :))

    OdpovědětVymazat
  8. strašně se mi líbí ty džíny:)

    OdpovědětVymazat
  9. Outfit je skvělý! Moc se mi líbí kombinace vzorů na kalhotách a tenisky!
    V Itálii si to pořádně užij! A šťastnou cestu:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi pekný outfit. Uži si Taliansko :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ty kalhoty jsou dokonalé - miluji tenhle vzor! A zase ti to moc sluší! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoja kabelka je krásna! Potrebovala by som si kúpiť nová, pretože plátené tašky nosím so sebou naozaj všade :D Krásny outfit :)
    With grey wolf

    OdpovědětVymazat
  13. Och, ja som sa do tvojich nohavich zamilovala! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ach, tie nohavice sú ozaj úžasné!

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu.

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.