and Christmas came

2015/12/05

Už jen dva víkendy a máme Vánoce, no není to super ? Je, akorát je ten nejvyšší čas začít shánět dárky. Pro rodiče už mám něco vymyšlené, ale pro zbytek vůbec. Hlavně ani sama nevím co chci a myslím si, že to nechám tak a bude to překvápko. Ale budu ráda, když mi napíšete : 
Co si pod stromeček přejete vy ? 
Po dlouhé době se nám focení konečně podařilo. Vždycky nám do toho něco přišlo. Nebo nebyly podmínky, nebo čas a nebo ještě něco. Tenhle týden jsme ve škole nedělali úplně nic, ale další nás zabije. Dnešní den jsme krásně zakončily vyhraným zápasem. 

 
 
 

14 komentářů

  1. Ta mikina je úžasná a hrozně ti to sluší :) Já si přeji asi nějaké knížky nebo třeba parfém :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. tá mikina je krásna ! pristane ti to :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní5/12/15 22:43

    Já bych si přála cestovní kufr :) A ten svetr je nádherný!

    OdpovědětVymazat
  4. juu super outfit! :) ten vršok sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne skombinované ♥

    Zároveň by som ťa chcela srdečne pozvať ku mne na GIVEAWAY v ktorej si môžeš zasúťažiť aj o voňavé produkty značky Yves Rochcer ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Vršek vypadá zajímavě a farmy mě baví moc :))

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi pekný outfit, pristane ti to :) čierno-biela kombinácia a k tomu tie traktorky, také ja veru môžem :D
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  8. Aká si pekná! Ja nemám žiadne konkrétne želania, len sa už strašne teším na tú atmosféru :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.