4 tipy : DIY choker

2016/08/05

Zdravím,
už více než rok jsem nepřidala žádný diy článek. Poslední dobou si můžete všimnout, že jdou chokery zase do módy, hlavně ty provázkové, ale i různé krajky nebo stužky. Rozhodla jsem se zajít do galanterie a koupila jsem všechno abych si choker mohla vyrobit. Nemyslím se, že je to nějaká extra pohodlná věc, zvlášť ty hrubší, ale jednou za čas. Kamínky jsem lepila sekunďákem, tak uvidíme, jak dlouho vydrží. Napište mi, který se vám líbí nejvíc. Mým favoritem je černý a krajkový. 

Mám pro vás 3 tipy, jak si vyrobit domácí chokery. 
Budete potřebovat :
krajku, stužky, provázek
lepidlo ( na zalepení okrajů aby se netřepily)
kamínky na ozdobení
samolepicí suchý zip
patentky
zažehlovací stužku + tenkou stužku

1. na suchý zip
Nejjednodušší způsob, jak choker udělat. Ustřihněte si to, z čeho ho chcete mít a přidejte pár centimetrů navíc (místo na suchý zip). Pak stačí jen zip ustřihnout (dá se koupit v různých šířkách a délkách, ale dá se normálně stříhat), přilepit a máte hotovo. 
2. na patentku
Trochu více pracná, ale taky příjemná metoda. Bohužel nejde použít třeba u krajky, protože by se špatně přišívala a nevypadalo by to hezky. U širších chokeru je lepší použít dvě patentky nad sebou. 
3. na zavázání
Určitě nejtěžší způsob a možná i nejméně praktický, zavazuje se v zádu na mašličku. Ustřihla jsem si choker + stejně dlouhou zažehlovací pásku + dvě tenčí šňůrky. Šňůrky jsem dala na choker, na to pásku a celé zažehlila.
4. tkanička kolem krku
Koupila jsem obyčejnou, černou, koženou šňůrku (1m) + zakončení. 

9 komentářů

  1. Moc se mi líbí ta jako by tkanička, vypadá to krásně!:)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Také se mi nejvíce líbí ta tkanička! :)
    Hned po ní se mi moc lbíí trojka. :) Super nápad! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, to jsou skvělé nápady! Jsi šikovná :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní6/8/16 22:23

    Není to můj vkus, ale vypadá to na někom fajn :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
  5. Jejo krasne! Hlavne tá kožená šnúrka :) Super :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné tipy, článek se ti vážně moc povedl! Ta tkanička vypadá skvěle! :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný nápad. Rozhodně bych to někdy vyzkoušela, jen nevím, jestli bych to někdy nosila. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.