Moje 18. narozeniny

2016/10/23

Přesně 7. října jsem oslavila osmnáct. Když jsem byla menší a představovala si den, kdy budu konečně dospělá, myslela jsem si, že se všechno změní. Nezměnilo se vlastně vůbec nic. Mám za sebe zodpovědnost, ale stejně to nijak nepociťuju. Svoje narozeniny jsem zatím oslavila jen s rodinou. Zašli jsme si na oběd a pak rozkrájeli dort u nás doma, takže ani nebylo, co fotit. Dostala jsem krásné růže. Příští oslava bude až v listopadu a to s mými kamarády. Chtěla bych vymyslet nějakou výzdobu, a možná i upéct dort, tak vám to pak zase ukážu v článku. 


 
 

7 komentářů

  1. Krásné fotky a dort. Dodatečně všechno nejlepší a pořádně si užij oslavu s kamarády.

    theheartissue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný dort :) Jinak přeji dodatečně všechno nejlepší! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tak dodatečně vše nejlepší, vypadá to krásně :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Všetko najlepšie! Ruže sú pre krásne, rovnako aj torta:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji ti k dospělosti. Mimochodem moc pěkný dortík, v jednoduchosti je krása :)

    http://lush-mania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Vsechno nejlepsi! Ja se na svoji 18 strasne netesiim:((
    nadherny ruzee!

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem ti! ♥ Tiež som si myslela že po 18tke sa všetko zmení, no nezmenilo sa absolútne nič ..:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.