Before I die♥ part 2

2012/07/22

Tak pro změnu jsem tu zase já:) Jelikož jsou prázdniny a já nikam nejedu, sestavila jsem si seznam, kam musím/chci jet. A kam se chystáte vy?:D A ještě z opožděním mám taky seznam before I die.:) Kdybych měla říct všechno bylabych tu do večera. Tentokrát se tyhle věci ještě nestaly...:)


5 places to see before I die:

  1. Paris♥
  2. London
  3. New York
  4. Barcelona
  5. Rome



278589926919297590_uxonn0og_c_largeBefore I die... by moniquebefore I die by elvia

3 komentáře

  1. Pěkné, myslím, žes vystihla sen všech holek!! :D
    Holky, zrušte si opisování kódů u komentářů, je to otrava a odrazuje to od napsání komentu.

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      mohla bys aspoň trošičku popsat, jak se to dělá?:)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.