1st New in :)

2012/07/20

Ahoj ! :) Dneska je to už třetí článek. Nějak nás to chytlo a máme plno nápadů. Doufáme, že nas to rychle neomrzí. Máme trochu problem s přispíváním, protože to vypadá, že články dělá jenom jedna s nás. Není to tak. :D Články děláme obě, jen je zviditelní jedna, protože to nejde abychom se pod článek podepsaly obě (aspon myslím :D)! Ted´ už k věci. Je tady první NEW IN post. 


1)

Takže nejdřív NEW IN Agaty :) Brýle jsou s New Yorker'u. Druhou věc nevím jak pojmenovat :DD. Je to taková ta podprsenka na podprsenku s Bershky :)


Tedˇ už moje new in : 
2)
Diy shorts - už dlouho jsem chtěla nějaké ombré šortky. Protože jsem žádne nemohla sehnat, jedny jsem si vyrobila. Šortky jsou s kalhot s C&A. Sice jsem je do sava namočila moc hluboko (je tam málo fialové), ale i tak jsem spokojená a myslím že na první pokus jsou fajn. Možná přidáme později návod jak si vyrobit ombré šortky. 


3)
Denim vest - moje první objednávka s Romwe. Vesta na obrázku vypadala trochu jinak, ale celkově jsem spokojená. 


4)
Asymetrická sukně - Po asymetrické sukni jsem pokoukávala už dlouho. Nejdřív jsem si chtěla koupit takovou mentolovou v NY. Skoro stejnou si ale koupila kámoška.Tuhle jsem objevila náhodou v Polsku. Byla poslední a právě moje velikost (osud:DD). Tak jsem neváhala. 


5 komentářů

  1. Ta podprda je pecková, taky si nějakou musím sehnat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) jsou teď skoro všude, takže určitě nějakou seženeš:D!

      Vymazat
  2. Ta asymetrická sukně je úžasná.. :) Prostě, dokonalost ;)!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sukně je parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M + B :)) .. Děkuju :) Je fajn! :) Protože ze zadu není taková splihlá nebo nevím jak to napsat :D Většinou ty sukně ze zadu jsou divné:D.. ale ta ujde:) Brzy ji uvidíte v oufit postu:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.