Nutnosti + GIVEAWAY

2019/08/28

Snad jdu s letníma nutnostmi včas. Nebo spíš, snad nejdu pozdě. Letní slevy jsou v plném proudu, a skoro všechny obchody zlevňují až o 50%, takže pro ty z vás, kteří se na dovolenou ještě chystají, stejně jako já, mám tipy na obchody a taky kousky, které se mně líbí. Jsou to ve většině eshopy, ale kde také probíhají slevy. Giveaway najdete na konci článku. 
PLAVKY - nejdůležitější výbava na dovolenou, kterou nesmíte zanedbat. V obchodech se mi plavky až tak nelíbí a zdá se mi, že je opravdu těžké nějaké sehnat. Sama jsem to zanedbala a sháním nějaké na poslední chvíli, ale nic mi nesedí. Na internetu můžete najít opravdu hezké, jen nevíte, jak vám budou sedět. Mojí nejoblíbenější stránkou je zaful, najdete tam opravdu krásné kousky, za skvělé ceny. Sama jsem si objednala číslo dvě a ještě jedny, ale prozatím nepřišly, tak nemůžu říct, jaké jsou. Odkazy na mnou vybrané kousky najdete pod fotkou.
1. tady, 2. tady, 3. tady, 4. tady, 5. tady
Po zadáí kódu ZFEN, máte navíc 10% slevu. 

BOTY - podle mě nemá cenu kupovat na léto nějaké nové značkové tenisky. Sama osobně nejvíce nosím cukle a když se nehodí, tak Conversky. Díky návštěvy Vídně jsem se podívala i do Primarku, kde jsem si pořídila sandálky na podpatku s výšivkami. Kromě toho bych vřele doporučovala něco podobného jako je č. 6 a nebo takové nazouvací mokasíny. 
1. tady, 2. tady, 3. tady, 4. tady, 5. tady, 6. tady, 7. tady
OBLEČENÍ - já nejvíce oceňuji něco příjemného, v čem mi nebude až takové horko a hlavně v čem se budu cítit dobře a bude mi to pohodlné. Určitě už jste zaregistrovali nášivkový trend a je opravdu těžké najít něco, co na sobě nějakou nášivku nebo vyšívání nemá. Doporučuju kouknout se na shein, kde teď mají obrovské slevy a kromě toho na ZAFUL mají slevy na vše green shirt for women a green sweatshirt
1. tady, 2. tady, 3. tady, 4. tady, 5. tady, 6. tady, 7. tady
DOPLŇKY - bez čeho se opravdu neobejdete budou vzorované kabelky, třeba takovou, kterou jsem vám ukazovala v minulém outfit článku. Kromě toho bych si stopro pořídila nějaký kruh nebo jednorožce, však víte a takový ten trendy ručník/deka taky není k zahození. 
1. tady, 2. tady, 3. tady, 4. tady, 5. tady, 6. tady, 7. tady, 8. tady, 9. tady

GIVEAWAY
CO MŮŽETE VYHRÁT ? dárkový poukaz v hodnotě 1500kč na eshop ringit.cz.
PRAVIDLA ? sledovat blog přes GFC (pravý sloupek)  
    napsat do komentáře svůj email
KONEC ? 1.8.2017

19 komentářů

  1. Tak já jsem si ve slevách ulovila dvě trika a mikinu ;) jinak přeji krásně strávené léto, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. GFC: Karolína Brázdilová
    email: karolbrazdilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Slevy miluju, naposledy jsem koupila boty ve slevě.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Sehnat nějaké padnoucí plavky je vždycky boj, tak snad ty, co jsi si objednala, ti budou sedět :) Trend nášivek se mi moc líbí a vím, že nášivky jsou teď snad na všem, ale bohužel se mi ještě nepodařil najít žádný kousek, který by mi s nimi seděl :(
    Přes GFC sleduju jako Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. ah, tak tie plavky čo si si objednala vyzerajú naozaj skvelo, zaujímalo by ma, či sadnú - u mňa je to vždy úplne beznádejné :Dd
    hellomynameisev@gmail.com

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  6. Zaful toto leto nachádzam skoro všade! :D Ale majú presne také plavky ako aj na Aliexpresse a z Ali som si kúpila už asi 4 kusy...jedny vydržali len 3 kúpania ale ostatok je super za tú cenu :)
    mail: angelity.blog@gmail.com

    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Já už si dva roky nekoupila nic na sebe, snažím se vylepšovat staré oblečení, nebo třeba chodit na různé výměny. Nášivky/nažehlovačky jsou super, ale preferuji, když si je tam přidám sama. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Lenka Ďurčeková
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mně stačí celý rok plátěná tašky, kabelky nějak moc neužiju. Jinak plavky zrovna taky budu muset shánět, já vím, že vždycky když jsem byla v croppu, tak tam měli nějaké, co se mě líbily, tak tam možná zamířím. A vždycky mám to štěstí, že v létě se mně doslova rozpadnou tenisky, takže vždycky sháním nějaké nové - u mě je hlavním požadavkem to, aby byly černé :D

    Jinak bych se ráda zapojila i do giveaway. Sleduju přes gfc jako Julie K. Můj e-mail je juliekrocova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou ale prima kousky!
    GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Gfc eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný kousky! Asi jsem se vážně zamilovala do těch ananasových plavek :)
    GFC: Martina Slancová
    e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Vybrala jsi úžasný kousky! :)
    Sleduji tě pod tímto profilem, Kateřina Sýkorová / BLOG EVERYTHIN KATE
    katerinas.sykorova@seznam.cz
    :)

    OdpovědětVymazat
  15. sledujem už dávno a dlho pod týmto účtom :).
    môj email je - kejmy . do . it (zavináč) gmail (bodka) com.

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  16. Dobré ránko,
    mě už by měli zakázat vstupovat do obchodů, když jsou výprodeje. Na internet asi taky, jak tak koukám :))
    mich.bartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek :) Díky za skvělé tipy :)
    Sleduji jako Michaela Machalíková
    email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Plavky řeším každý rok každé léto :D tohohle se asi nezbavím :D že by mi plavky přes rok vydržely nepřichází v úvahu :P
    jinak fakt super článek líbí se mi odkazy na věci z obrázku
    GFC: Renata Okáčová
    reninan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC Nikola Slavíková
    niky.slavikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.