Spring outfit ?

2017/07/05

Zdravím vás všechny, 
momentálně jsem se vydala na Jižní Moravu, kde budu celý červenec pracovat. Konečně se dokopávám k tomu abych zase něco zveřejnila, doufám, že tady se mnou někdo ještě je. Je mi to líto, ale bohužel všechny jiné povinnosti způsobily to, že jsem na blog v posledních měsících zanevřela. Aktuálně pracuji jako servírka v jedné moc hezké restauraci ve Valticích a jsem nadmíru spokojená. Práci střídám s volnými dny, třeba jako dneska. Plánujeme tady odpočívat, opalovat se a výletit, třeba do Vídně. Srpen pak bude cestovní, chystáme se na opravdu skvělou dovolenou a všechno to s vámi budu sdílet, teda jestli budete mít zájem. 
Dnešní outfit je asi z května, proto ta bunda a boty. Tak snad vám to nevadí a užijete si fotky.

šaty - Shein, bunda - Cropp, kabelka - Stradivarius, boty - deezee.pl
 
 
 
 

6 komentářů

  1. Pekný outfit, tú bundu by som ti hneď ukradla. :)
    A teším sa na cestovateľské články ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Konečne si naspäť <3 V tomto šialenom blogovom svete si nám všetkým chýbala! <3 Som rada, že sa ti v práci páči a ozaj sa teším na články o cestovaní! <3
    Veľmi ti to pristane, hlavne tá bundička je prekrásna! <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit je super, strašně se mi líbí ty boty! :) Tak ať se ti v práci daří a na Moravě líbí! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký outfit, mně se líbí ta kabelka.

    OdpovědětVymazat
  5. tá bundička má nádhernú farbu! a tá kabelka - úžasná! :).
    a, samozrejme, na fotkách ti to neskutočne sekne! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.