Slevy ?

2019/08/01

Zdravím vás,
určitě jste zaznamenali, že slevové období je v plném proudu. Vždycky se rozhoduji, jestli nakupovat ve slevách hned po Vánocích, protože je největší výběr a nebo si počkat do největších slev, které jsou někdy během února, ale kdy jsou věci už opravdu dost rozebrané. Každopádně jsem letos na nákupech už byla a co jsem pořídila uvidíte příště. Myslím, že tím to nekončí a ještě se pojedu podívat na ty úplně poslední slevy, protože tam když něco najdete, tak to potěší nejvíc. 
Kromě toho mám ještě jedno dilema : nakupovat online nebo klasicky ? Online to má své výhody i nevýhody. Kolikrát projíždím stránky obchodů a dopředu se dívám, co by se mi asi tak líbilo a když to pak vidím v obchodě a nebo si to zkusím, nikdy bych si to nekoupila. Na druhou stranu tolik lidí a dlouhé fronty k pokladnám taky nejsou potěšující.
Dneska vám ukážu, co si myslím, že se oplatí ve slevách kupovat.
Doporučuji mrknout na stránku ESPRIT, mají tam teď skvělé slevy. 
Začneme u bot. Určitě se vyplatí kupovat dražší boty, teda jestli se vám nějaké už delší dobu líbí. Tenisky, které stojí normálně pár tisíc pak koupíte za polovinu nebo i za míň. Třeba na officeshoes byly ještě před dvěma týdny slevy skoro na všechny modely, sehnat svou velikost bohužel není tak jednoduché. Kromě toho se určitě koukněte po botech na podpatku. Plesová sezóna začala a i tyhle lodičky a sandálky jsou často ve slevách. Nebála bych se zainvestovat i do trochu dražších, třeba kožených bot, které vám určitě pár sezón vydrží.
PRO NÁKUP BOT DOPORUČUJI ESHOPY : ringitesprit

tenisky : ringit // vysoké kozačky : deezee // sandálky : esprit // pantofle : esprit // kozačky : esprit

Co se kabelek týká já osobně jsem si pořídila jednu klasickou černou shopper bag a černý vyšívaný batoh ve Stradivariu ze 350kč. Určitě by se mi ještě líbila nějaká malá, ale v obchodech už toho moc na výběr nebylo. 
unicorn : asos // béžová : esprit // černá : esprit // batoh šedý : shein // batoh vínový : esprit

Kromě toho bych se určitě koukla na bundy, kabáty a bombry. Protože ceny, za které je prodávají normálně jsou až extrémně vysoké. Opravdu skvělé kabáty jsem viděla v Pull&Bear. Na bombry se koukněte do H&M. Ještě před Vánoci jsem si tam koupila jeden za 350kč a původně stál něco před 1000. 
vlněný kabát : esprit // růžová parka : shein // džínová : asos// světlý bomber : esprit // s nášivkama : esprit

Když jsem byla nakupovat, ve slevě byly snad všechny trička, topy a šaty. Myslím, že tohle se opravdu vyplatí kupovat teď, hlavně tríča ze obchodů jako P&B, Stradivarius atd, kde normálně stojí obyčejné tričko 400kč a nějaké halenky někdy i 800kč. Za skvělou cenu jsem viděla i černou koženkovou bundu a to v Bershce za 600kč a vypadala opravdu hezky. 
kšiltka : shein // šaty : esprit // džíny : deezee // sukně : esprit // koženka : renee // šaty : esprit

6 komentářů

  1. Anonymní7/6/18 13:27

    Zdravím, taky občas přemýšlím, jestli nakupovat v krámech, nebo online.. Já to mám asi podle nálady, třeba před Vánoci, kde je všude trilion lidí, raději nakupuji online, nakonec i tam se dají vychytat slevové akce a výprodeje, já třeba nedávno narazila na tento e-shop, kde mají také výprodeje, ale ještě jsem tam nic nekoupila.. Tak ještě uvidím. Pája

    OdpovědětVymazat
  2. To je super a velmi zajimave

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za tyto super nápady na slevy a hlavně i za obchody. To já docela dost začala nakupovat s pomocí webu mujletak . Je to web toho rázu, že tam mají a shromažďují všechny slevy ze všech obecně známých eshopů a obchodů :) Hodí se...

    OdpovědětVymazat
  4. Díky! Tyto slevy se mi určitě budou jednou moc hodit. Já ti na oplátku poradím zase trochu jiné slevy a to z této stránky . Jedná se o takový web, kde je velká spousta různých slev a kuponů, takže si můžeš vybrat tebou oblíbený obchod a nakupovat o sto šest.

    OdpovědětVymazat
  5. Páni... To je ale super výběr :-) . Hned mám chuť si jít něco koupit :-D . Miluju nakupování v různých akcích, se slevovými kupóny a Black Friday mě taky vždycky zláká k nákupu. Tomu se prostě nedá odolat :-D . Nakup víc a ušetři ještě víc :-) . To je přesně pro mě.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.