Will die alone with 72 cats.

2013/07/11

Nudíte se a nemáte co dělat ? 
Mám pro vás jeden malý nápad, jak nudu zahnat. Šup šup na mé oblíbené we♥it a vybírejte potisk triček a obrázky, které se vám líbí. 
Já to udělala úplně stejně a vzešlo z toho tohle Will die alone tričko. Je jednoduché, ale nápis je fajn ! 
Máte vybráno ? 
Teď už jen stačí zabrousit na tyhle stránky a začít vytvářet tričko. Potisk trička záleží jenom na vás a fantazii se přece meze nekladou. Hoďte ho do košíku a za tři dny ho máte doma. Ideální, ne ? 
Vytvořte si vlastní trička !







































Nic se nevyrovná tomu, když si něco objednáte. Já jsem si vybrala právě tohle tričko a materiál i potisk jsou supér, kvalitu můžu potvrdit, protože jedno tričko už mám doma. Od objednání to trvá asi 5 dnů, než máte výrobek doma. Firma vás o všem informuje. Na stránkách si můžete vytvořit i jiné věci než jen trička. Jsou to hrníčky, magnetky a dokonce i tanga s hlavou prezidenta. 

5 komentářů

  1. Tanga s hlavou prezidenta :DDD Prolédnu a uvidím vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. A mohu se zeptat kolik tě to stálo i s poštovným?:-)

    OdpovědětVymazat
  3. to je super triko :) taky bych nějaké chtěla, ale je to moc drahé. 400,- za triko, to je přehnané :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.