Co se u mě děje ?

2016/03/16

Vlastně nic, ale přitom se skoro nezastavím. Za poslední měsíce se stalo plno skvělých věcí, ale kdybych si měla na něco vzpomenout, tak ani nevím. Momentálně jsem zase volejbalově vytížena a víkendy trávíme na hřišti a když ne, tak se snažím něco podnikat a nesedět doma. Už si nepamatuju, kdy jsem strávila celý víkend v županu. Škola mě netrápí, nějak se mi daří a nemusím se tomu moc věnovat. Jediné, co mě mrzí je, že to tady zanedbávám. Znáte ten pocit, když píšete příští den nějakou písemku a ikdyž je třeba jednoduchá, tak máte takový ten nepříjemný pocit, že byste přece jen měli něco udělat. Tak přesně tohle mám z blogem. Na outfity čas není vůbec, tak to aspoň kompensuju tímhle. U jednoho z minulých článků mi někdo z vás napsal, že by ho kromě mého story s focením zajímalo i mé životní story. Nevím, jestli mám v sedmnácti nějaké story. Možná jsou věci, které bych do takové článku zahrnout mohla, ale bylo by to až moc osobní. Přece jen blog, není jako to říct kamarádce. 
Takže tohle budeme brát jako random post... 
Co důležitého se za poslední měsíc přihodilo vám ? 

O jarních prízdninách jsme byli na lyžích v Rakousku. 
Kromě toho jsme stihli i dva plesy. Jeden valentýnský a jeden mdž. 
 
Vyhrály jsme pár zápasů. 
mdž

5 komentářů

  1. Pěkné fotky :). Mám doma úplně stejného kocoura, haha :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní16/3/16 17:39

    Super článek, moc dobře se čtou tvoje články, a taky máš skvělé fotky! Doufám, že budeš přidávat články častěji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek :) Fotku z plesu jsem už viděla na FB a jste fakt krásní :) A ta bunda je fakt skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  4. U tebe vždycky obdivuji fotografie.. Jsou naprosto úchvatné! Moc ti přeji aby se ti dařilo ve volejbale. Jinak kočka v umyvadle je snad nejhezčí a nejroztomilejší fotka ze všech!

    Nejdůležitější za minulý měsíc byli výsledky vyšetření, které byla hodně důležité hlavně pro klid rodičů. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem k výhram zo zápasov :) A tie fotky z Rakúska vyzerajú prekrásne!! :3 :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.