Jak ušetřit ?

2016/07/25

Jelikož nebydlím úplně ve velkoměstě poměrně často nakupuji před internet. Vlastně tak 70% věcí, které mám jsou z netu. Objednávám dokonce i z eshopů obchodů jako Stradivarius, Pull&Bear a jiných, protože si to můžu v klidu prohlédnout, spočítat a vybrat, ale zase to má tu jednou obrovskou nevýhodu, že si to nemůžu zkusit. 
Vždycky mě zajímaly všechny ty portály, na kterých vám slibují vrácení malé částky peněz po nákupu. Sice to je obzvlášť jen pár procent, ale po delší době se to nasbírá. Rozhodla jsem se to zkusit, šla jsem do toho s tím, že mě to nic nestojí. Já si vybrala stránku, kvůli poměrně širokému výběru obchodů, se kterými spolupracuji.
Pro ty z vás, kteří nevědí o co jde to lehce vysvětlím.
Já si vybrala VratnéPeníze.cz.
Nejdříve jsem se zaregistrovala a hned mi na účtu přistálo 50kč za registraci (registrace ZDE). Později už jen hledáte v seznamu obchodů vámi oblíbený eshop a přes odkaz se prokliknete přímo na webovky a nakupujete normálně, jak jste zvyklí. U každého odkazu na eshop jsou uvedená procenta, která ušetříte. Uděláte objednávku a po nějaké době vám příjde email s upozorněním, že vám přistály peníze ve vaši peněžence na vratné peníze. Malé, ušetřené částky pak sbíráte a až dosáhnete sumy 300kč, dostanete je zpátky na svůj bankovní účet. To je super ne ?
JAK TO VYPADÁ V REALITĚ - mé zkušenosti
Výběr eshopu, se kterými můžete ušetřit je téměř 200. Ty, které mě nejvíce zaujaly jsou : asos.com, zoot.cz, aliexpress.com , bata.cz, answear.cz, footshop.cz, ale i plno cestovek nebo třeba booking.
Objednávala jsem z Asosu. Tričko stálo 300kč a kraťasy 350kč. Z asosu se vrací 4% nákupu. Takže z trička se mi vrátilo 12kč a z kraťas 14kč, dohromady 26kč, což se zdá jako nic, ale nic za to neplatíte a pomalu sbíráte drobné, které se vám pak vrátí a můžete si za ně zase něco koupit.

6 komentářů

  1. Super nákup a podobný portál používám také :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. VratnéPeníze taky u nás doma používáme, určitě se to vyplatí, hlavně když kupujeme dovolenou přes booking :)

    For a healthy life

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj skvelý spôsob ako ušetriť :)

    OdpovědětVymazat
  4. To tričko vyzerá kráásne! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Já přes internet nakupuju opravdu jen minimálně, tak asi ani nemá cenu, abych se na stránku registrovala ;) Ale jinak pro ty, kteří nakupujou pravidelně, je to určitě skvělý způsob, jak ušetřit :) Tvoje objednané kousky se mi moc líbí! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.