Rainy days and Mondays

2016/09/20

Ahojte, 
asi víte, jak moc mě škola ničí a taky to, že je léto asi definitivně pryč ?! Možná, že udělám ještě nějaký throwback a zavzpomínám na prázdniny, ale většina fotek by se stejně asi opakovala. Každopádně necelých 10 měsíců a prázdniny tu budou zas, potěšující. Místo toho, řešit jiné příjemnější věci, už se ve škole učíme, kdo by to byl řekl. 
Minulý týden jsem byla na svatbě, takže vám určitě nějaké fotky ukážu a hned ve středu jsme byli na výletě do Prahy. Myslím, že mě teď čekají samé dobré věci, teda kromě té školy. Tak teda zítra začínám být učastníkém autoškoly, což znamená, že mě v nejbližších měsících (teda doufám) uvidíte na silnicích. Kromě toho nás čeká školní párty a za necelé dva týdny slavím své osmnácté narozeniny ! V říjnu taky začíná sezóna, tak snad to nějak dopadne a neopomenutelným bodem i náš listopadový trip do Prahy na finálé Czechoslovak TopModel. 
K mému outfitu. Tričko je mega pohodlné a stálo pár doláčů, vypadá opravdu jako na obrázku. Jako nejlepší koupi považuji tyhle mom jeans. které jsem si dovezla z Portugalska. A teď boty, růžové, semišové creepersy jsem si koupila tady a teda musím říct, že tahle podrážka je do deště úplně ideální, opravdu. Poslední dobou mám zálusk na dva páry. Prvním jsou klasické Conversky, jelikož ty moje mají už rok a nosím je skoro denně, ale zase nevím, jestli nejsou na podzim zbytečně. Nebo Reeboky, taky klasické bílé. 
Co myslíte ?

tričko - tady
boty - casnaboty.cz
džíny - Pull&Bear
batoh - Zara
 
 
 

6 komentářů

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.