Co koupit ve slevách ?

2019/06/12

Zdravím vás,
určitě jste zaznamenali, že slevové období je v plném proudu. Vždycky se rozhoduji, jestli nakupovat ve slevách hned po Vánocích, protože je největší výběr a nebo si počkat do největších slev, které jsou někdy během února, ale kdy jsou věci už opravdu dost rozebrané. Každopádně jsem letos na nákupech už byla a co jsem pořídila uvidíte příště. Myslím, že tím to nekončí a ještě se pojedu podívat na ty úplně poslední slevy, protože tam když něco najdete, tak to potěší nejvíc. 
Kromě toho mám ještě jedno dilema : nakupovat online nebo klasicky ? Online to má své výhody i nevýhody. Kolikrát projíždím stránky obchodů a dopředu se dívám, co by se mi asi tak líbilo a když to pak vidím v obchodě a nebo si to zkusím, nikdy bych si to nekoupila. Na druhou stranu tolik lidí a dlouhé fronty k pokladnám taky nejsou potěšující.
Dneska vám ukážu, co si myslím, že se oplatí ve slevách kupovat.
Začneme u bot. Určitě se vyplatí kupovat dražší boty, teda jestli se vám nějaké už delší dobu líbí. Tenisky, které stojí normálně pár tisíc pak koupíte za polovinu nebo i za míň. Třeba na officeshoes byly ještě před dvěma týdny slevy skoro na všechny modely, sehnat svou velikost bohužel není tak jednoduché. Kromě toho se určitě koukněte po botech na podpatku. Plesová sezóna začala a i tyhle lodičky a sandálky jsou často ve slevách. Nebála bych se zainvestovat i do trochu dražších, třeba kožených bot, které vám určitě pár sezón vydrží.
PRO NÁKUP BOT DOPORUČUJI ESHOPY : sheindeezeebotovoringit

tenisky : ringit // vysoké kozačky : deezee // sandálky : esprit // pantofle : casnaboty // kozačky : shein

Co se kabelek týká já osobně jsem si pořídila jednu klasickou černou shopper bag a černý vyšívaný batoh ve Stradivariu ze 350kč. Určitě by se mi ještě líbila nějaká malá, ale v obchodech už toho moc na výběr nebylo. 
unicorn : asos // béžová : esprit // černá : esprit // batoh šedý : shein // batoh vínový : pull&bear

Kromě toho bych se určitě koukla na bundy, kabáty a bombry. Protože ceny, za které je prodávají normálně jsou až extrémně vysoké. Opravdu skvělé kabáty jsem viděla v Pull&Bear. Na bombry se koukněte do H&M. Ještě před Vánoci jsem si tam koupila jeden za 350kč a původně stál něco před 1000. 
vlněný kabát : esprit // růžová parka : shein // džínová : stradivarius // světlý bomber : esprit // s nášivkama : shein

Když jsem byla nakupovat, ve slevě byly snad všechny trička, topy a šaty. Myslím, že tohle se opravdu vyplatí kupovat teď, hlavně tríča ze obchodů jako P&B, Stradivarius atd, kde normálně stojí obyčejné tričko 400kč a nějaké halenky někdy i 800kč. Za skvělou cenu jsem viděla i černou koženkovou bundu a to v Bershce za 600kč a vypadala opravdu hezky. 
kšiltka : stradivarius // šaty : esprit // džíny : pull&bear // sukně : esprit // koženka : bershka // šaty : shein

10 komentářů

  1. Ja by som radšej nemala čítať články o nakupovaní lebo moje peňaženka už plače :D
    www.veraparadis.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem po nákupech, ještě sháním nějaký ten kabát, ale pořád se mi nic moc nelíbí nebo jako naschvál nemají moje číslo. Ale je fakt, že po kabelkách bych se ještě mohla podívat ;D
    My cozy corner

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som po Vianociach tak bez peňazí, že teraz len chodím okolo obchodov a zatláčam slzu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som stavila najmä na tričká, spodne pradlo a tenisky!:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné dámské kabáty koupíte tady: http://taxido.cz/damske-kabaty-a-bundy/

    OdpovědětVymazat
  6. Je dobré si hlídat slevové akce, občas se podaří ušetřit na oblečení hodně peněz.

    OdpovědětVymazat
  7. Really Awesome Blog Thanks for Sharing...

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za tipy. Já teda nejsem zrova ten typ člověka, co by výprodeje vyloženě vyhledávat, ale sem tam jim taky nepohrdnu a něco pěkného si koupím :-) Rozhodně ale nehraju jen na nízkou cenu, takové věci většinou dlouho nevydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně si teda na levných věcech ujíždím. Skvělé jsou na to weby se slevami. Nejsou to vysloveně výprodeje, jak říkáš, ale i tak se tam najde dost zajímavých kousků, které tě zaujmou. Navíc to není jen o oblečení, ale narazíš tam i na hračky, nebo různé výživové doplňky. :)

      Vymazat
  9. Pro mě jsou slevy jako magnet :-) . Jakmile vidím, že je něco ve slevě, tak si to musím koupit, když to nepotřebuju. V tu chvíli z toho mám prostě radost. Doma mám spoustu nepotřebných věcí, tak se to snažím korigovat, ale pořád je to silnější než já :-D .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.