Nový jarní botník

2019/04/23

S blížícím se létem a každým dnem hezčím a teplejším počasím se pojí i změny v našem botníku. Přemýšlíte, jaké boty si pořídit? Vybrala jsem pro Vás to nejlepší ze Spartoo.cz, kde se pravidelně zásobuji hlavně Converskama. Kromě těhle "klasik" Vám ukážu i ty zajímavější a méně otřelé kousky, na které v téhle letní sezóně budete určitě často narážet. 

Na tomto eshopu najdete opravdu všechno. Dámské, dětské i pánské oblečení a boty všemožných značek. Koupíte tady věci od pár stovek i do pár tisíců. Mně osobně nejvíce zaujal výběr bot. Kromě toho, že nabízí značky jako Converse, Birkenstock, Adidas, Aldo a tisíce jiných, tak na rozdíl od kamenných prodejen nebo přímo eshopů konkrétních značek poskytují o mnoho častěji slevy a obecně se mi zdá, že zde mají výhodnější ceny. Určitě si vybere každý z Vás. 

K jaru a létu neodmyslitelně patří žabky, pantofle a sandálky. Na to se těším opravdu nejvíce. Žádné zavazování a šněrování. Musím se přiznat, že už delší dobu zvažuji koupi pantoflí Birkenstock. Celé minule léto jsem kolem nich chodila. Zalíbily se mi hlavně klasické měděné s dvěmi sponami, ale nakonec jsem je nikde nemohla sehnat. V tomto roce začínám znova přemýšlet, ale tentokrát nad větší klasikou. Myslím, že obyčejné černé, kožené vynosím častěji a dají se lépe kombinovat. 

Kromě toho se mi opravdu líbí ty černé nazouváky se sponou, jen už podobné akorát semišové mám a nejsou to nejpohodlnější boty na světě. Potí se v nich nožka a vlastně nevím, jestli to jsou boty na léto nebo spíš na podzim. 

Conversky jsou opravdu klasika. Nízké bílé si kupuji dost pravidelně a jsou to moje nejnošenější boty. Nosím je, jak k sukním tak i k šatům a to v každém ročním období. Jsou to, ale nejlepší tenisky na léto. Jedinou nevýhodou je snad to, že se opravdu hodně špiní a hlavně praním ztrácejí svůj původní tvar. 

Sandálky bez podpatku moc nenosím a dávám přednost těm na podpatku. Mou nejlepší koupí v minulém roce byly podobné sandálky jako ty černé na fotce, jen semišové. Musím přiznat, že jsem si je často brala i normálně do města nebo na oslavy a pokaždé jsem v nich vydržela celou noc, takže nepotřebujete balerínky na převlečení. Vybírejte tak, aby podpatek byl tlustší a né moc vysoký. A ty hadí s páskem kolem kotníku jsou krásné ! 

INSPO


1 komentář

  1. Jako fajn věci. Mi se teď podařilo ulovit fakt luxusní pánské mokasíny na léto, tak čekám na to, až bude jejich období. Ale tak podle všeho to vypadá, že by to mělo být do konce příštího týdne. Jako když si vezmu, že v březnu už jsem chodil běžně v kraťasech a teď zase zimní bunda? No nic moc vyhlídky teda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.