6.DEN

2012/10/06

7 dní/ 7 faktů

1.DEN - sedm věcí, které bych chtěla umět
2.DEN - šest věcí, které se mi zdají nedosažitelné
3.DEN - pět věcí, o kterých často přemýšlím
4.DEN - čtyři věci, které chci přes tento rok udělat
5.DEN - tři způsoby, jak získat mé srdce (:DD)
6.DEN - dvě věci, které se za ten rok v mém životě změnily
7.DEN - věc, na kterou teď myslím

Už zítra♥. Nevím, ale nějak mě to nebere. Je to přece jenom jeden den. Rodina ti popřeje, sníte dort dostaneš dárky a je po všem. Dneska Vám mám napsat co se za ten rok v mém životě změnilo. Změnilo se toho hodně, ale jako by nic. Změnila jsem se já (jak i vzhledově tak povahově), změnili se lidi kolem mě a můj pohled na ně, ale asi k nejzásadnějším patří : 

1. věc - naučila jsem se najít dobré stránky toho, co nesnáším :)(doufám, že to pochopíte)
2. věc - dva roky chci pořádně začít s volleyballem, ale rozhodla jsem se až teď. Dřív jsem chodila jenom jednou týdně:) 

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.