Some night

2012/12/26

Miluju to sladké vánoční nic nedělání:). Takový je můj plán na celý týden. Dneska jsme s Agou zašly na bruslák a vyzkoušely její zbrusů nový foťák. Dokonce i mě, šílenému odpůrci pózování do objektivu, se to focení líbilo. Asi to bude tím fotˇákem:). Změna kvality fotech jde poznat. Není to můj foťák takže o něm nic moc nevím, zato Aga by Vám mohla o něm psát až do rána:D. Jinak znovu se ptám, co jste našly pod stromečkem? Já to řeknu stručně. Nejvíc neočekávaný dárek byl tablet (strašně mě štve, že na tom vůbec neumím), potom kosmetika, knížky, termohrnek, hrnek s Edwardem:D atd.
Dozvěděli jsme se, že v GATE jsou šílené slevy (kabát za 289 Kč!!) tak jsme neváhaly a v pátek to tam jedeme skouknout.:) Určitě čekejte nějaké nové úlovky:D
Hezký zbytek volna:)




3 komentáře

  1. aká si krásna na tých fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  2. obě jste úžasné ,a umíte skvěle fotit!:)
    závidím vám vaši krásu a to vínový tričko a svetr:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je, že já se vždycky snažím Agatu dobře vyfotit :D a ona mě pak fotí když se upravuju mluvím nebo prostě nejsem nachystaná a 3/4 fotek mám rozmazaných :D ale tím nechci pohoršit kobliha♥
      Děkujeme:))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.