February favorites

2013/02/06

























           Mými oblíbenci pro Únor, zůstala tato hromádka. Měli to být oblíbenci za Leden, ale nějak to nevyšlo. Myslím, že to nijak nevadí.


Svetry : Je jedno jaké, hlavně ať jsou větší a teploučké :) 























Nivea + Reniu
Nejlepší pěna vůbec. Voní po růžích a celkem pleť zjemní :) 
Peeling, který byl v listopadovém Ladyboxu skvěle pleť (na)mastí, je vhodný pro suchou pleť. 

















Rimmel + Essence 
Rimmel Match PERFECTION - mnohokrát recenzovaný make-up. Má střední krytí a je řidší konzistence.
Essence topper. Nehty si lakuju jen občas, ale ráda použiju tenhle lak jako topcoat :) 
Lacoste + Essence
Essence, nepoužívám ho nějak ráda. Vlastně k němu mám neutrální vztah :D Použivám, ale nemiluji:) 
Lacoste : chňo♥ 

5 komentářů

  1. Nivea čistící pěna je opravdu fajn, tutu růžovou jsem také měla ale více jsem si oblíbila tu modrou :) Zvu Vás k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu modrou jsem u nás vůbec neviděla:) Kouknu se po ní:)

      Vymazat
  2. guess whos back :D pamatuješ na mě? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně, že pamatuju ! :) Začínaly jsme psát ve stejné době :)

      Vymazat
  3. já stále zůstávám u BB crému:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.