Královsky modrá

2013/04/15

Díky blogger.com určitě mnoho z nás zjístilo, že tmavě červená není jenom červená, ale je to vínová, zelená je mint, oranžová je lososová a modrá je královsky modrá. Jak vznešené :D
 Tato barva taky převažuje v dnešním outfitu. 
Svetr je hodně oversized a včera se mi vyplatil a díky Bohu, že jsem ho měla.
Po usilovném snažení se servat ze mě ty šortky praskl zip :D A jelikož je zip hodně velký, tak nešlo jít s rozepnutým rozparkem, zapnula jsem svetr a bylo. 
Proto to vypadá, že jsem jen ve svetru a když jdou vidět šortky tak tam přes ně mám ruku.




























































říkám, že nemám oči  

13 komentářů

  1. S tím zipem to naštve, to věřím :D ale jinak super outfit :) a královsky modrá je nej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:) ani nevíš jak:D Měla jsem je poprvé :(

      Vymazat
  2. ty šortky jsou prostě boží ,aaah<3
    a ty vansky k tomu! neštvi mě!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi outfit líbí:)) Ty Vansky jsou božíí!

    OdpovědětVymazat
  4. ale máš oči :D pěkné šorkty, škoda zipu:/

    OdpovědětVymazat
  5. Suprový outfit! Ta modrá je opravdu úžasná!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  6. ten outfit je suprový hned bych ho z tebe strhla a odnesla si ho domů je fakt suprový :) povedl se :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásný outfit:) ten modrý svetr je krásný:))
    Zvu tě na moji giveaway budu ráda když se zapojíš:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. ten zips. ;D stáva sa, aj mne. a svetrík má farbu prekrásnu!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.