Bazárek aneb kup si

2013/06/30

Připravila jsem pro vás měnší bazárek. Jelikož jsem slíbila mamce, že vytřídím oblečení, které už nenosím a vyhodím ho. Dala jsem ho jenom do jiné skříně a je klid. Znáte to, kdyby náhodou. Taky patříte k těm, kteří nic nevyhazují ? 
Né, že by mi těch vecí bylo líto, ale co kdybych je náhodou někdy na něco potřebovala. 
Tady tyhle věci, nepatří mezi ty, kterých se chci nutně zbavit. Jen je nenosím a zabírají zbytečně místo. 

Případní zájemci ať se ozvou na : aagakozlowska@gmail.com
Ráda přiložím fotky na postavě a nebo se můžeme domluvit na ceně. 
























Galaxy legíny s Romwe (najdete zde)
Měla jsem je asi 2krát
Velikost S, ale padne i menšímu Mku.
cena : 330kč

























Mikina se sobem. 
Je z Choies, Chicwish, Sheinside nebo něco takového. Nemůžu
si vzpomenout. 
Velikost psaná M, ale bude to větší Sko.
Původní cena : 800kč
cena : 350kč
























Šortky Cropp 
Velikost XS,S
cena : 130kč

Šifónová sukýnka Primark
Velikost S, ale obleče to klidně i Mko
Cena : 180kč

Kratší svetřík Forever21
Velikost psaná M, ale je to menší Mko. Určitě vhodné i pro S.
cena : 230kč

Černá krajkovaná bodycon sukně Stradivarius
Velikost XS,S 
cena : 120kč

Lehká asymetrická sukně do pasu (krásně sedí)
Velikost : XS,S
Cena : 380kč

Lehce balónová sukně 
Velikost XS,S
cena : 120kč

5 komentářů

  1. Anonymní1/7/13 09:39

    tú mikinu s jeleňom a asymetrickú sukňu by som brala hneď, (škoda, že som zo SVK, to poštovné je otrasné!)
    krásne veci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poštovné je opravdu příšerné. :D Posledně jsem posílala balíček co měl 120 gramů a platila jsem 85kč a ani nemluvím o tom, že jsem na pošte stála 20 minut. děs a hrůza :D

      Vymazat
  2. Máš můj vkus!Škoda,že jsem si teď nakoupila hromadu věcí v Berlíně a Kodani,měla bych si dát zákaz,alespoň na 3roky :'DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi sa mi páči ten sveter, ale ako písala už slečna nadomnou - poštovné.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc pěkný vkus, ale nic teď nepotřebuju :)
    http://blogbymichaela.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.