Living the life of a lazy cat

2013/08/06

Jeden pohodový letní den. Čínské nudle si už nikdy nedám. Vždycky mám na něco chuť a pak, když už to je na talíři chci to vyměnit. K tomu nakupování s mužským pohlavím. Jediné, co je zajímá jsou křesla a pohovky v obchodech, je jedno jestli to je brácha, taťka, kluk nebo kamarád vždycky dělají to stejné, jen sedí a říkají, jak vám všechno sluší. Záchranou je pak jen kino ! 

Nakupujete s kluky ? 





















pro více čtěte dále




























28 komentářů

  1. tam já to znám ! :D
    jinak moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zlatíčko máš dokonalé kraťasy.. a ten úsměv <3 A ne-e nenakupuju s klukama!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úsměv už bohužel nezměním, ale dělá mě usměvavou:D dáva to smysl ?:D

      Vymazat
  3. veľmi ti to pristane!! : ) ja som raz nakupovala s mojim priateľom a jeho kamarátom a stačilo mi :D

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu skvělé fotky! a tvoje šortky. S kluky nakupuji možná raději.
    www.mumsaidiccould.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nakupování s kluky už jsem dávno odmítla. S každým je to to samé :D

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. já nakupuju s přítelem :D je jako já, a potřebuje ode mě poradit stejně, jako já od něj :D jsem za něj fakt ráda, co tak poslouchám od okolí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jseš jedná z mála, která to ma ráda:D!

      Vymazat
  7. jo prosím kdy ukončíš tu giveaway? já si kupuju noťas v září, tak zkouším štěstí :D

    OdpovědětVymazat
  8. boží fotky :) já s klukama radši nakupovat nechodím, tak nějak vím jak by to dopadlo ;D

    OdpovědětVymazat
  9. krásné fotky a hlavně ta halenka je parádní :)

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní6/8/13 18:15

    můžu se zeptat, odkud je prosím ta hnědá kabelka z tohoto článku - http://agaandaga.blogspot.cz/2013/08/burgundy-maxi-ptejte-se.html#comment-form :) jinak, opět ti to to strašně sluší :) a ta košile :33

    OdpovědětVymazat
  11. ježiiiš Karolína, žee? ♥ už mi chybí :(:D znám to, není nic lepšího než chodit nakupovat s BFF, které si zkouší věci vedle v kabince a pak si to vzájemně kritizujete :) pěkný outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Karolííína jo? :D hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, nakupuji s kluky a vždycky mi poradí líp než kdejaká kamarádka :) nakupování s kluky, kterým to nevadí jen doporučuji!

    mimochodem .. skvělé kraťasy!

    OdpovědětVymazat
  14. Ta košile!:) Jinak v tomhle jsem ráda za svého přítele,ten mi při nakupování řekne,když vypadám blbě:D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné kraťasy! :3
    Nakupování s kluky mám ráda, protože mi příjde rychlejší... kdyby mě nikdo nepopoháněl, ztvrdla bych všude strašně dlouho :D

    Audrey´s visual diary

    OdpovědětVymazat
  16. To je v Ostravě ? :) . Karolína je nejlepší ! :D
    Jinak nechodím nikdy s kluky nakupovat :DD

    OdpovědětVymazat
  17. jooooo už vím, pamatuju si tě z toho H&M! :D

    OdpovědětVymazat
  18. wooow nice pants

    do you want to follow each other ?
    follow me on http://berlycaroline.blogspot.com/
    and also my instagram on carolineberly

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.