Stop thinking

2014/03/22

Včera se nám stala nepříjemná věc. Rozhodly jsme se jít fotit a po pár fotkách nám to napsalo, že se snad poškodila karta nebo co. Příjdu domů a zase to normálně fotí. Nevíte, čím to mohlo být ? Je to škoda, protože právě zapadalo sluníčko a fotky mohly být podařené. Ale i tak bylo na kartě nějakých 30 fotek, tak jsem se rozhodla, že i přesto něco přidám. 

POLISH : Wczoraj, kiedy po całym dniu wreszcie postanowiłyśmy zrobić zdjęcia, coś się popsuło z kartą, czyli na dziś tylko tyle zdjęć. Po powrocie do domu, włączam aparat i znowu działa, jak zawsze. W szortach czułam się wygodnie, pogoda dopisywała a okulary pożyczyłam i według mnie świetnie pasują do reszty. Trzymajcie się !  
























































11 komentářů

  1. Krásné fotky!
    Bohužel netuším... Taky se mi to jednou stalo...

    OdpovědětVymazat
  2. Stalo a bohužel to po mě chtělo kartu formátovat , tím pádem jsem ztratila všechny fotky co jsem ve foťáku měla:/
    Skvělé fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také se mi to stalo, naštěstí ale před focením takže jsem o žádné fotky nepřišla.
    Moc moc ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky..jsi kočka:) i mě se to stalo a musela jsem koupit novou kartu:(

    OdpovědětVymazat
  5. moc pekné fotky! :) to tričko je skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky vypadají ale moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně super svetřík a vůbec všechny fotky! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  8. To tričko je úžasné! :) Super :)

    lovelybeautybook.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.