Mých 9 let na základce

2014/07/06

Nevím, jak vy, ale já jsem už po táboře, ale pořád ještě nezažívám tu letní atmošku, která mi trochu chybí. Jsou prázdniny a o škole nechce nikdo ani slyšet, ale mě to nedalo u musím postovat tenhle článek, plný fotek. Abych to nějak shrnula, tak základka byla moc moc fajn. Neskutečně jsme se všichni změnili. Zažili jsme dobré i špatné chvilky, ale to k tomu nějak tak patří. Pokusím se ukázat vám nějaký průřez celou základkou. 
Na konci se můžete kouknout na hrozně dojemné video

Jaké jsou vaše nejlepší vzpomínky ze základky ? 







































Jen tak ve zkratce : 
Chodila jsem do polské školy v Česku, což pro některé může být nepochopitelné. Naše škola pořádala moc fajn akce, máme super sbor i učitelé ujdou. Hrozně ráda vzpomínám na pobyt u Baltu, výlety, lyžáky, plesy, radovánky, sportovní akce, výlety se sborem aj. 
























Borci :D 










představuju vám mého kámoše Ríšu (:D), se kterým jsem 4 roky trpěla v lavici


















trochu jsme vyrostli :D 























náš Mikuláš a obláčková třídá :)












změna je život :D jak nám drobek roste :) 























radovánky - zorba dance :D 
























radovánky - uklízečky























BAND
























všichni spolu :) 




































A to hlavní, co mi základka dala jsou kamarádi a hlavně mého nejlepšího kámoše, bromana a fotografa, bez kterého by to už dneska nešlo.

Koukněte se ! 

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.