Maxi and new balance

2014/08/29

Jak jsem psala minule, že nic nestíhám, tak to je pořád pravda, ale začala jsem si zvykat a dokonce můžu říct, že mi to i vyhovuje. Sice musím brzo vstávat, ale aspoň si už zvykám. Ráno mám trénink, pak dvě hodiny pauzu, to jdu s Agátou a pak zase dvě hodiny trénink. A odpoledne, spíše k večeru zase něco podniknu. Nevadilo by mi to mít to tak celý rok. A chodit do školy jen na oběd. Další důležitá zpráva je, že jsem se ostříhala (až 12cm), čehož si skoro nikdo nevšiml. Dneska první outfit s novýma botami, které ale nejsou moc vidět, takže možná příště. 

Užijte si poslední pátek prázdnin !! 


























 
 
 
 
 
 

11 komentářů

  1. Ta sukně je skvělá :) 12 cm a máš je pořád tak dlouhý! to chci taky :D

    OdpovědětVymazat
  2. krásna sukňa ale tie botasky mi k tomu nesedia.

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. sukňa a svetrík super ale tie boty mi tam tiež nepasujú :))

    OdpovědětVymazat
  4. máš úžasný vlasy! taky bych chtěla takhle přírodní blond :))

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní29/8/14 13:06

    moc pěkné :-)

    http://one-dose-of-happiness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som mala vlasy po prsia a ostrihala som si ich po ramená, takže to bolo asi 20 cm. Chcelo to zmenu. Na new balance si brúsim zuby, ale je pravda, že som si nedávno kúpila Nike tenisky.

    OdpovědětVymazat
  7. Tie vlásky máš krásne stále a keby nenapíšeš ani by som si toho nevšimla !! :) A krásne fotky !

    OdpovědětVymazat
  8. V tom svetříku jsi super rozkošná! Líbí, moc! <3

    OdpovědětVymazat
  9. Nejde moc poznat, ze jsi ostrihana, ale sekne ti to neustale :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.