Moje školní výbava, diy, jak zorganizovat...

2014/09/07

Jelikož máme víkend a první týden školy je za námi, tak je ten nejvyšší čas začít shánět sešity. Já jsem to vyřešila už poslední týden prázdnin a všechno jsem si nakoupila včas. Mám řešení i pro ty z vás, kteří si koupili nudné sešity a nějak je chtějí vylepšit. Pak vám ukážu můj diář a jak organizuji čas a úkoly. Pak vám sem přidám nějaké mé tipy, pro lepší organizaci a učení. Je toho hodně, ale pokusím se to vměstnat do jednoho článku. Příště vás čeká moje školní skřínka, kterou se chystám aspoň nějak vylepšit. ´

Napište mi vaše tipy na vylepšování, diy, organizaci !!!  


























MOJE VÝBAVA 
Začneme s mou výbavou. Kdyby se někdo ptal, kde jsem koupila sešity, tak všechny jsou z polské Biedronki, což je jeden z nejznámějších polských supermarketů a měli tam skvělý výběr. 




































Sešity na dané předměty // cute // lepíky a fixy nesmí chybět // diář

DIY 
Jelikož jsem už všechny sešity měla koupené a víc jich nepotřebuju, tak jsem neměla co diy´ovat. Proto vám připomenu DIY z minulého roku, jednoduché a hezké. Postup snad každý pochopí.

























VYLEPŠOVÁNÍ 
Moje oblíbená část. Ráda si sešity uvnitř polepím, vypadají pak mnohem lépe. Postačí vám nějaké hezké papíry, perličky, fotky... Je to jen na vás. Stejně jako minulý rok jsem si vyzdobila diář. Jsem s ním naprosto spokojená. Ten s minulého roku my vydržel celý rok, supr je, že má na každý den jednu stranu, takže se tam vleze vše potřebné. 
























můj oblíbený :) 
























nový X starý :) 
























Takhle vypadá nový uvnitř :) 
























A tahle starý :) 

TIPY 
Jsou dvě věci, které už možná znáte, a pro ty co je neznají a nevyužívají, je chci vřele doporučit.

►  KAPSA, tzn. obálka nebo ručně vyrobená kapsa na zadní straně sešitu
Tohle se mi opravdu vyplatilo. Na zadní nebo přední straně sešitu jsem si nalepila obálku a bylo vystaráno. Všechny papírky, cvičení, písemky, poznámky jsem si tam schovala a neztrácela je někdo v tašce a nikdy mi nevypadly ze sešitu. 

NALEPIT LEPÍKY 
lJelikož mám plno epíků a poznámkových papírku, tak nejlepší řešení je, nalepit je do diáře aby byly vždy po ruce a nemuseli jste je hledat v tašce. 



















JAK ORGANIZUJU... 
Ne email mi přišel dotaz, jak organizuju svůj čas, tzn. koníčky, blog, povinnosti a tak. A jak si vše značím v diáři. Každý den kromě pátku mám školu do 3. V pátek žádné kroužky mít nechci. Takže mi zbývají čtyři dny. Z toho mám dvakrát týdně trénink hned po škole a po tréninku už nic nezvládám. Takže mi zbývají dva dny na : sbor, zpěv, angličtinu a volejbal ve škole. Takže tak nějak to vypadá, blog dělám hlavně večer a všechno si musím nafotit o víkendu, protože přes týden když se vracím domů už není světlo.

Můj diář organizuji takhle : 

Lepíky nahoře - věci do školy, věci důležité 
Lepíky vpravo - věci příjemné, akce, výlety 

oranžová - znamená písemku 
žlutá - znamená úkol 
zelená - znamená akci, výlet (lepím vpravo)
barev špičaté lepíky - znamenají věci to do (něco koupit, udělat doma, blog)













18 komentářů

  1. Krásne zošity, diár a skvelé tipy na organizovanie! Ja som tiež zaťažená na všelijaké rozkošné diáriky a zošity :))

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno je moc pěkné.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi pekne zosity. :)
    www.myownblog14.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé Aguš ty jsi šikulka, asi zatím nejlepší DIY co jsem za letošní back to school posty viděla! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to moc krásně udělané :)

    Check my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych chtěla mít vše, tak hezky zorganizované. Mě to nikdy nevydrží déle, jak týden :D Skvělé nápady.

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné nápady na vylepšenie pomôcok do školy, rozhodne sú teraz osobnejšie a originálnejšie a hneď sa lepšie učí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, sešity jsou krásný, a díky za tipy, protože já mám taky hrozně tréninků a všeho a musím si to nějak uspořádat :))

    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  9. Ja tiež rada organizujem všetko možné v diári - máš to super vymyslené a máš krásne zošity ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné sešity :) A těch aktivit :)

    Hezký den,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Máš to tak krásné! Z takových sešitů se hned učí lépe :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní7/9/14 20:37

    vážně super článek ! :) jde vidět že sis na tom dala práci :-) já si bohužel sešity nezdobím, nemám na to moc chuť.. :-)

    http://one-dose-of-happiness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. ach chcem byť organizovaná a mať taký pekný diár :D

    OdpovědětVymazat
  14. Téda, moc krásný článek :)
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  15. Polepenej plnej diář vypadá tak dobře! Jako kdyby si člověk dodával pocit, že jeho život je tak napínavý a skvělý a hlavně plný od rána do večera nějakými událostmi! :)

    www.infinitetreasure.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. pekné nápady. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  17. krásne zošity!! a tie diy určite budúci rok vyskúšam! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.