3 in 1

2014/11/08

Jelikož byl minule random post, tak si dneska dáme outfit. Nebude to jen jeden, protože jsem spojila tři focení v jeden článek. A na příště přichystám nějaký podzimní post a snad i to dlouho slibované diy. 
PRVNÍ OUTFIT je tak dva měsíce starý, myslím, že byl focen někdy v září, když u mě byla Agáta. 
DRUHÝ OUTFIT je poměrně nový, ale fotek bylo maličko, protože byly hrozně rozmazané. Je to možné aby to bylo tím větrem ? 
TŘETÍ OUTFIT je včerejší a dávám ho sem proto, protože se už stmívalo a ví fotek jsme vyfotit nestihli. 
V druhém a třetím outfitu mám zase černé kotníkové botky

Který je Váš nejoblíbenější ? :) 














 
 
 

 
  
Bunda - NY
boty - casnaboty
kalhoty a svetr - choies
 
 
 
Bunda - Cubus
kalhoty - Pull&Bear
šála - C&A
taška - House 
svetr - SH
boty - casnaboty
 


18 komentářů

  1. Tretí outfit sa mi páči najviac ☺
    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. najviac sa mi páči tretí, asi už len preto, lebo zbožňujem šály a vrstvenie:D
    Ale všetky sú skvleé a všetko spolu ladí

    Mrs.Dominica

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nedokážu vybrat mezi druhým a třetím, protože miluju oversized kabáty a tyhle obrovský šály! :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten šál je prekrásny ! :) odkiaľ ? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všetky outfity sa mi páčia, ale najviac ma zaujal ten druhý :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten třetí se mi líbí nejvíc, ačkoli na něm vypadáš mladší :-)))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  7. Prvni se mi libi ! .)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  8. První :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou to nádherné, líbí se mi všechny! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ráda tvůj styl :))) Líbí se mi ten poslední!

    OdpovědětVymazat
  11. ten šál je božský, môžem sa spýtať odkiaľ ho máš? outfity sú všetky krásne! veľmi sa mi páči kabát v druhom :)

    XOXO
    lookjournals.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. všetky sú super :)) ale pre mňa vedie asi ten tretí :)

    OdpovědětVymazat
  13. u mě vede první outfit :) ale sluší ti na všech třech :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Za mna je to ten tretii .. A velmi pekne prostredie je v tom druhom určite tam foť častejšie ! :))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, ráda bych tě seznámila se svým PROJEKTEM, který jsem se rozhodla rozjet na svém blogu - BE FIT WITH ME, bude se jednat o cvičení a hubnutí, ale především vzájemnou podporu při cestě za svojí vysněnou postavou. Nechci aby jsi to pochopila tak, že jsi tlustá a potřebuješ to, ale zkrátka přece jen jsme holky a tak nejsme skoro nikdy se svou postavou spokojené. Takže pokud tě projekt zaujal, tak budu moc ráda, když se zapojíš! :)

    http://tothovab.blogspot.cz/2014/11/be-fit-with-me-projekt.html

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, máš rád výzvy? Pokud ano, tak se neváhej zapojit do jedné na blogerky.cz http://www.blogerky.cz/exkluzivne/snowbitch-cz-vyzva. Výzva končí 24.11!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.