Get ready with me + 50$ giveaway

2014/12/06

Ahojte ! 
Po dnešním nepodařeném diy pokusu, jsem se rozhodla udělat get ready with me. Většinou to vídávám ve formě videa, články nejsou moc časté a protože se blíží plesy a různé akce, může se vám to hodit. Kapka inspirace nikdy neuškodí. Jak už jsem psala, dneska jsem chtěla vyrobit krásné zimní rukavice, všechno jsem měla připravené, jen jsou hrozně maličké a tak trochu neforemné, takže jsou spíše nepoužitelné. 
Poslední dobou přidávám sotva jeden článek týdně. Tak jsem se to dneska rozhodla zlepšit a připravila jsem si články na celý příští týden. Vstala jsem kvůli tomu v 9, abych měla supr světlo, jenže je venku mlha, takže to dopadlo.. 























šaty - TADY
kabelka - C&A

MAKE UP a VLASY
Make up jsem si udělala úplně normální, skoro tak, jak ho mám vždy. Jen jsem dodělala ne moc nápadné hnědé stíny. Vždycky mám takový plán, že si udělám něco s vlasy, ale nakonec nestíhám a dopadne to jako vždy. Takže rovné. 









































CO NOSÍM V TAŠCE ? 
Na akce jako je ples, taneční aj., nepotřebujete moc věcí. I kdyby ano, tak se musíte sbalit do jednoho malého psaníčka. Já si vystačím s : rtěnkou, pudrem, mobilem, sluchátky a penězi. 













































a stejně tam mám plno místa :) 

OUTFIT 
Nepatřím k lidem, kteří se půl hodiny před odchodem na důležitou akci rozhodují, co si oblečou. Většinou to vím předem. Tyhle nude šaty jsem měla už jednou na sobě. Nevýhodou je, že musíte mít podprsenku bez ramínek, což není dvakrát pohodlné. Já si k nim vzala pásek, protože jsou hodně volné a možná i trochu rozšiřují. Každopádně ta kamínková část je moc hezká. 
ŠATY - tady 
























šaty - click
taška - C&A

Jelikož byla poslední GA před téměř šesti měsíci, rozhodla jsem se něco vymyslet. Jde o giveaway na 50$, které můžete utratit za cokoliv na Choies
pravidla soutěže

sledovat blog před GFC (pravý sloupek)
 (když po případné výhře,čtenář nebude blog sledovat, výhra se ruší) 

přidat komentář s emailem

dát like na fb stránku choies

napsat mi do komentářů, jestli se Vám šaty (↑) líbí :) 

GOOD LUCK ! ♫ 

56 komentářů

  1. super článok ! :) veľmi sa mi páčia šaty

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som mala tiež na dnes kopec plánov, ale počasie na nič už od rána a svietili sme od druhej poobede. Takže to moc nedopadlo :/.

    Šaty sú úžasné a veľmi sa mi k nim páči aj kabelka :). Mne by vôbec nevadilo, že trochu rozširujú, možno by som to aj uvítala (keby mi z nich nevytŕčali ešte ruky a nohy) :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna si :) Perfektný článok a šaty majú krásne detaily :)

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný post, jako vždy :) Nechceš se u mne zúčastnit giveaway?
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. to jsou krásný šaty:) sluší ti.

    OdpovědětVymazat
  6. páčia sa mi tvoje šaty :) sú veľmi zaujímavé
    sipkovajanka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. super giveaway :) šaty jsou úžasné, ta barva a hlavně to zdobení nahoře je krásné !
    agatachromcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    saty ti moc slusi :)

    OdpovědětVymazat
  9. gfc Teri Black
    tecernare_seznam.cz
    Nazor na saty? Jsou hezke,a slusi ti:)

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduju přes GFC a i na stránce Choies jako Iveta Skutková
    Šaty jsou nádherný a ty v nich vypadáš naprosto skvostně! :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, musím říct, že ty šaty jsou naprosto úžasné a tobě moc sluší :) Moc se mi líbí, jak jsi je doplnila tím páskem :) A tvůj blog budu moc ráda sledovat, těším se na nové články! :)
    GFC: Whatever
    FB: Žaneta Kovářová
    zakov77@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC i FB - Julie Suchánková, julasu@seznam.cz
    A šaty vypadají naprosto úžasně, ale na Tobě, já osobně bych po nich nesáhla :))

    OdpovědětVymazat
  13. GFC :Veronika
    everoniczka@seznam.cz
    FB: Veronika We

    Šaty jsou krásné ;) ten stříbrný pásek ti krásně ladí ke kabelce, já osobně bych spíše ladila třebas do zlatova, ale na tobě to vypadá dost šmrncovně :) To zdobení na šatech je taky fajn , kdysi jsem měla řekla bych, že skoro stejné, akorát v bílé teda,akorát jejich kvalita byla 0-0-nic (co člověk čeká od Ebay že... :/ )

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Klara Zakova
    FB: Klára Žáková
    klara.zakova1@seznam.cz
    Celý outfit je krásný. Barvy jsou skvěle sladěné a ta kabelka je prostě perfektní! :o Hledám nějakou na blížící se ples, tak se asi po nějaké podobné podívám :)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Catie
    eliskakonarova@seznam.cz
    mně se šaty moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    FB: Teruš Černá

    Šaty se mi líbí, sluší Ti :)*

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: Julie Kročová
    FB: Julča Kročová
    E-mail: juliekrocova@seznam.cz

    Úžasná výhra, věci z choies se mi docela líbí, ale nikdy nebyla příležitost si tam něco koupit :)

    OdpovědětVymazat
  18. GFC: Lucie Meluzínová
    FB: Lufi Meluzínová
    lufipeace@gmail.com

    Ty šaty zrovna nejsou nic pro mně, ale tobě vážně sluší x)

    OdpovědětVymazat
  19. satocky ti pristanu :)
    GFC Nikola Guzmicka
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  20. Tak nejsou můj styl, ale tobě velmi sluší! :)
    kika.eli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní9/12/14 00:05

    GFC: By-Moni
    FB: LikeLady
    ByMoniBlog(zavináč)gmail.com

    Šaty se mi celkem líbí, ale já sama bych si je nepořídila :)

    OdpovědětVymazat
  22. GFC: alena trubiniova
    Email: alena.trubiniova@centrum.cz
    Fb: Alen Trubíniová
    Šaty se mi opravdu líbí! Hlavně ta krémová barva k tobě sedí!:)

    OdpovědětVymazat
  23. GFC a FB : Dominika Grešová
    yourdominica@gmail.com
    Šaty sú nádherné! :)

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Martina Homoláková
    FB: Marťa Homoláková
    mail: martina.homolakova@gmail.com
    šaty jsou moc krásné, líbí se mi, jak si sladila kabelku a pásek :).

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: M.Frosty :)
    E-mail: m.frosty37@gmail.com
    Fb: Mí Ša

    Šaty se mi moc líbí, ale třeba mně by neslušely :/ :D

    OdpovědětVymazat
  26. enny203@azet.sk
    A šaty sa ti veľmi hodia ja by som si ich assi nekúpila pretože mne by nesekli ale tebe sa veľmi hodia:)

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: Luka Z.
    Email: luciezakopalova@seznam.cz
    FB: Lucka Zakopalová

    Šaty jsou nádherné hlavně krásná barva, jsou takové romantické :) Moc ti sluší ale já bych v nich vypadala jak blbec :D

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Nina Gilmorová, stejně tak i facebook.
    mail: n.pudilova@seznam.cz

    Šaty se mi líbí, jsou takové jemné :)

    OdpovědětVymazat
  29. Šaty jsou krásné, líbí se mi i kombinace se stříbrným páskem a kabelkou, chtěla bych vidět i lodičky, které jsi k tomuto outfitu zvolila :-) Přijdou mi docela krátké, ale to asi proto, že bych na to neměla nohy :-)
    Sleduji pod jménem Klára Komrsová a pod tím samým jménem sleduji i stránku Choies :-)
    k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. GFC i FB: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz
    Šaty se mi samy o sobě na fotce nelíbí, ale na tobě vypadají fakt krásně :)

    OdpovědětVymazat
  31. GFC Jana Marcinova
    povedat_ti_chcem@azet.sk
    šatky su krásne aj ja chcem take :)

    OdpovědětVymazat
  32. GFC Alena Poláčková
    ajapolacek@gmail.com
    líbí a moc♥

    OdpovědětVymazat
  33. sleduji tě pod tímto účtem :)
    jirina.h1997@seznam.cz

    Jinak ty šaty ti velmi sluší a s tou kabelkou a páskem vytváří super outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  34. sledujem ťa pod týmto menom :)
    e-mail: le-monde-anna.blogspot.cz

    Opasok je úžasný, kabelka ešte lepšia :) Ale šaty sa mi nepáčia, no mne sa väčšina šiat nepáči :D ale inak si tam veľmi zlatá :)

    OdpovědětVymazat
  35. Sleduju už od úplného založení blogu :)
    Článek je vážně úžasný, taky jsem podobný článek nafotila, ale nejsem schopná (moc líná) ho sepsat a zveřejnit :D Šaty jsou vážně nádherné ! To zdobení se mi líbí moc :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. sledujem ako Nataly Adameova (malo by zorazovať tak, ak nie tak tak Natí:))
    email natalyadameova@gmail.com
    fb nataly adameová
    šaty sa mi veľmi páčia, pdoobné som si chcela nedávno objednávať:)

    OdpovědětVymazat
  37. Tak ty šaty jsou sakra pěkný! :D Fakt nádherný :)
    valentinasekalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. sledujem cez GFC ako L, FB: Szegfű Laura
    e-mail: l.clavel@azet.sk
    šaty sú veľmi pekné, je to celkom môj štýl len by som si k nim dala asi opasok v inej farbe ale inak dobrý výber :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ty šaty jsou nádherné, moc ti sluší.
    Sleduji jako Klára Odehnalová.
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Sledujem ťa ako Niki, blog #myBeautygram
    korálková výšivka na šatách je veľmi pekná a páči sa mi, ako si ich skombinovala so striebornou :)
    nikoleta.rebrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Moc se mi líbí ten odstín růžové, takovéhle šaty bych klidně taky nosila, jsou moc pěkný
    jinak Nikki207@seznam.cz

    Nikol Čapková

    OdpovědětVymazat
  42. Ahoj :-)
    sleduji tě přes GFC pod svým jménem.
    pszycho@seznam.cz
    like jsem dala
    šaty jsou možná trochu nepraktické, ale sluší ti a hodí se k tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  43. GFC slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Šaty se mi velmi líbí a k tobě se hodí :)

    OdpovědětVymazat
  44. GFC, FB - Ivana Vančová
    Šaty sú veľmi pekné hlavne tá aplikácia. Farba sa ti veľmi hodí :)

    OdpovědětVymazat
  45. GFC : Alena Rimova
    FB : Miška Rimova
    šaty sú úžasne

    OdpovědětVymazat
  46. Šaty sú krásne, už dávno som ich okukávala a tiež som rozmýšľala, že si ich objednám ^_^
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Saty jsou uzasny :) Sedi i na velikost XS?
    email: kristnna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    FB: ZM Prodej
    Líbí se mi barva šatů i detaily dekoltu je to velmi zajímavé. Myslím, že i pásek v oblasti pasu byla dobrá volba. :) (y)

    OdpovědětVymazat
  49. Ahoj :) článek se ti moc povedl a vytvořila jsi moc krásný outfit ! :) :D Šaty jsou opravdu moc pěkné :) Líbí se mi jak ti taška krásně ladí s páskem :)

    GFC a FB: Iveta Dupenopulosová
    Email: dupenopulosova.iveta@gmail.com

    Přeji krásné Vánoce a ať se daří v blogování ;)

    OdpovědětVymazat
  50. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  51. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  52. ahoj :) Moc super giveaway :) Ty šaty jsou krásné,sluší ti :) a jinak ti přeju Krásné,příjemné prožití Vánoc :)

    GFC: Dominka Mucq
    Email: Domca101@email.cz
    FB: Dominka Mucq

    OdpovědětVymazat
  53. Šaty se mi líbí, ale já bych je brala bez toho zdobení. :) Jen jednoduché, ale i tyhle vypadají super.:) deni205@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Kdy bude vyhodnocení? :-)

    OdpovědětVymazat
  55. šaty sú super:)
    n.princess(zavinac)azet.sk
    fb Nikola Benková
    gfc tento účet

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.