Magnolia again

2016/04/24

Zdravím, 
víkend, který ještě nekončí jsem využila naplno. Včera jsem si poprvé vyzkoušela brigádu, kterou budu dělat v létě. Budu pracovat v restauraci, jako servírka. Ze začátku jsem byla mírně zmatené. Každá věc má své dané místo a všechno má nějaký řád a všechno musí šlapat. Myslím si, že si rychle zvyknu. Největší problém mi dělá nošení talířů v jedné ruce, musím to ještě nacvičit. Nošení piva na tácku taky není úplně jednoduché, když musíte tácek nést v jedné ruce, ale nespadla jsem. 
Máte nějaké zkušenosti s práci servírky ? 

bunda - Cropp
svetr - sh
kalhoty shein.com
boty - Nike

9 komentářů

  1. Bundička je prekrásna! <3 Samozrejme ti s brigádou držím palce nech sa ti všetko vydarí. Bohužiaľ skúsenosti s takouto prácou nemám :/ Hlavne teraz tiež v mojom okolí hľadám vhodnú brigádu, aby ma bavila a tak. Dúfam, že niečo nájdem pretože súrne potrebujem peniaze :D
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ono se to asi nezdá, ale práce servírky není určitě jen tak. Já tě za to obdivuju, protože sama bych to určitě nedokázala.

    OdpovědětVymazat
  3. Prekrásne fotky, veľmi ti to pristane.
    Popravde, páčilo by sa mi pracovať v kaviarni alebo bare ako servírka, ale z nosenia vecí a ťažkých podnosov by som mala tiež strach. Držím ti palce!

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  4. Neskutočné fotky máš! Neopísateľná energia z nich vyžaruje! :)
    Vždy sa rada vraciam na tvoj blog, je vážne unikátny! ♥

    |SYDNEYSLEEK|

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky :) Magnoliu milujem! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi sa mi páči kombinácia pudrovo ružovej a baby blue♥ S brigádou ti teda veľmi držím palce, ja si tiež zháňam niečo, no zatiaľ som nič také nenašla, i keď práve sa mi celkom páčila práca robiť servírku u nás v palacinkárni, no asi som príliš vyberavá a chcela by som si radšej nájsť niečo medzi oblečením:)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit, moc hezky nakombinované barvy! A hodně štěstí s brigádou :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný outfit :) ja som zatiaľ ako čašníčka nebrigádovala, ale raz to možno príde :D
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.