Portugalsko

2016/08/31

Zdravím,
jestli sledujete můj instagram, tak možná víte, že jsme s Agátou letos navštívily Portugalsko. Bylo to zase díky eurocampu, na kterém jsme byly teď už potřetí. První týden jsme strávili ve středozemí, kde teplota každý den překračovala 40 stupňů. Bydleli jsme s campu u řeky a ikdyž jsme na začátky byly lehce nervózní ze stanů pro 8 osob, tak nakonec to bylo úplně v pohodě. Většinu času jsme trávili ve vodě při různých vodních aktivitách. Nepatřím zrovna k lidem, kteří milují koupání a vodní hry, ale nakonec jsem se překonala. Na poslední čtyři dny jsme se přesunuli do Lisabonu....

Čekala na nás poměrně dlouhá cesta. 
Těšín - Frýdek - Brno - Vídeň - Lisabon - Mora

Takže jsme cestovaly skoro celý den. Po zpáteční cestě nám zůstal jeden kufr v Lisabonu. 
Během pobytu v campu měl každý národ k dispozici jeden večer, kdy nám představili svou zemi. 
Tohle byl náš český večer. 
Lisabon byl úžasný. Krásné staré město. Snažily jsme se toho stihnout co nejvíc, ale stejně nejvíce času zabraly nákupy, které nás nakonec trochu zklamaly. Musím vám doporučit obchůdek ALE - HOP, který je portugalskou obdobou Tigeru. Na jídlo jsme byly dvakrát v krámku Nut´s, kde prodávali různé palačinky, vafle, sladké pizzy. My jsme si daly sladký kebab, který byl výborný, 
 
Shopping time
Jak už jsem psala ve městě to nebyl žádný zázrak, ale prodejny byly opravdu nádherné. Pull&Bear tam byl snad nejhezčí co jsem kdy viděla a tak velké, čtyřpatrové H&M u nás určitě nenajdete. Poslední den v Lisabonu jsem se s holkama na vlastní pěst vydaly do Primarku. Bylo to na druhé straně města asi 12 zastávek metrem s přestupem, ale úspěšně jsme to zvládly. Nikdy předtím jsem Primark nenavštívila a měla jsem poměrně velká očekávání. Nacházel se v obrovském nákupním centru, ale bohužel jsme stihly projít jen ten Primark, který nám zabral asi hodinu a půl. Oblečení nic moc, přirovnala bych to kvalitou i stylem k New Yorkeru. Myslím, že se tam opravdu vyplatí kupovat nějaké basic kousky. Na druhou stranu oddělení doplňků, spodního prádla a oddělení home bylo skvělé. Kdybych měla více místa v kufrů koupila bych si světýlka a rámečky do pokoje. Místo toho jsem si vybrala malou černou kabelku, tílko, které mám ve vel. 34 (nevšimla jsem si, že rozměry na cedulce a na věšáku nejsou stejné), spodní prádlo a nejlepší mramorový sešit.
První foto : Pull&Bear 
Druhé foto : Primark
Oceán

10 komentářů

  1. Náádherné fotky, musela si si to tam poriadne užiť :)

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Japan Candy box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, muselo to být fajn :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty sešity jsou moc roztomilé, mám pro takové věci slabost :D
    Jinak to ale vypadá, že jste si to užili a dobře se bavili, v Primemarku jsem také ještě nikdy nebyla, ale prý je to obrovské. Nakonec sis přece jen něco domů odvezla a i krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mojím snom je navštíviť Portugalsko. Poznám veľa ľudí, ktorý tam boli a hovorili iba samé chvály. Štvorposchodové H&Mko muselo byť mega úžasné! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Wau krásne fotky! :) Musela si si to tam naozaj užiť :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.