Oblíbenosti 2016

2017/01/05

Zdravím vás u prvního článku v novém roce. Samozřejmě přeju všechno nej ! 
Dneska už konečně vychází článek, který jsem měla v plánu hned prvního, ale musela jsem dospat Silvestr. Chtěla jsem vymyslet něco jiného, než můj rok ..., jako jsem to dělala minulé roky s outfity. 
2016 byl pro mě skvělý, když se zpětně podívám do diáře, pořád se něco dělo. Každý víkend jsem měla v plánu něco, na co jsem se celý týden těšila. Stala jsem se dospělou, z čehož až tak šílenou radost nemám. Stárnu ! Nemůžu uvěřit, že mi za rok bude 19 a za dva 20, cože. Pozitivní nebo taky ne je, že vypadám pořád stejně a pořád mě tipují na 13, někdy dokonce na 14. 
Ukážu vám, co mě tenhle rok potěšilo, co jsem si koupila a kde jsem byla. Tak mi třeba můžete napsat, co byla vaše top věc/zážitek ! 

Kosmetika

Abych byla upřímná na kosmetiku moc nejsem. Obzvlášť si něco nového koupím až mi to dojde, nepatřím k těm, co chodí do drogérek jen tak a kupují něco do zásoby a už vůbec mě neberou drahé kosmetické značky. Jsou věcí, které jsem neměla poprvé a to korektor od Catrice a řasenka. Řasenek jsem vyzkoušela opravdu spousty, snad většinu, co v drogérkách najdete, pokaždé se snažím si koupit jinou, ale tahle byla asi nejlepší, co jsem měla. Kromě toho jsem vyzkoušela primer a i když jsem tomu moc nevěřila, tak musím přiznat je make up vydrží opravdu déle. 

Oblečení

Tohle bylo těžší. Myslím, že jsem nic nového nevynalezla a nosila vše jako obvykle. Do mé sbírky mi přibylo hodně tenisek, a pořídila jsem si můj již pátý a šestý pár Conversek. Číslem jedna, ale stejně zůstávají klasické, bílé. Jako koupi roku považuji asi sukni z Mohito, kterou jsem měla na své prodloužené. Konec konců nemůžu zapomenout na batůžek ze Zary, v létě jsem nenosila nic jiného. 

Elektronika

Tuhle kategorii jsem nemohla opomenout. Mám dvě hlavní novinky. První je Fujifilm Instax mini 8s, takže polaroid. Už dlouhou dobu vím, že nějaké novodobé polaroidy existují, ale nikdy jsem se o to nějak nezajímala, až když jsem je v létě viděla náhodou v elektru. Rodičům se to zdála blbost, kterou po měsíci zahodím. Ale právě instax byl tím nejlepší, co jsem si v roce 2016 koupila. Trochu mě štve, jak je velký a jen tak do malé kabelky se nevleze, ale mám díky němu tolik skvělých památek, ze kterých dělám samostatný diář, ale o tom příště. Dokonce přemýšlím ještě o jednom, větším polaroidu. 
Druhou věcí a poměrně novou novinkou je iPhone 6s, který jsem si asi před měsícem koupila. Dlouho jsem uvažovala, přeci jen je to věc dražší. Zklamaná určitě nejsem, ale možná jsem čekala něco víc. Je to přeci jen mobil. 

Místo

Tady je to jednoznačné. Portugalsko vítěží. Všechno, co by jste měli vědět najdete v samostatném článku tady. Kromě toho tady bylo plno menších výletů do hezkých míst. 

4 komentáře

  1. Zrovna ten Rimmel makeup bych tentokrát ráda vyzkoušela :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
  2. Super! Skoro všechny ty věci z oblečení se mi strašně líbí. Máš super styl!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Instax mám už niekoľko rokov a je to skvelá vecička.
    Super článok. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Catrice kokrektor chvalia asi vsada. A mne vysusuje ocne okolie. Chcela by som vediet v com to moze byt :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.