Home, sweet home:)♥

2012/09/30

Čauahoj:) Dneska tu mám pro vás něco netradičního:D. Směs všeho! Jestli jako já dneska lenošíte doma mám pro vás několik tipů/inspirací co dělat, co nedělat a co dělám já. Jinak víkend jsme strávily ůžasně! V pátek jsme byly v kině na Step Up4 Revolution. Bylo to super:) A včera jsme byly na brusláku:) Zase nám to trošku trvalo než jsme se pořádně rozjezdily.
Na začátek new in:

Ten den, když jsme byly v kině jsme předtím šly podívat do obchodů v Polsku. Našla jsem tam vínový svetr tak jsem neváhala. Jsem ráda i za tu cenu. :)


Potom jsem objevila tyhle boty!:D Nějaké další boty na zimu a podzim jsem potřebovala (asi ty válenky vypadávají ze seznamu). Hned jsem si je oblíbila. A zase ta cena byla úžasná:)!




 Několik tipů na filmy+ mini recenze+random fotky:)

  1. Variete Burlesque - úžasný!:) s Christinou Aquilerou
  2. John Tucker musí zemřít - o pomstě holek, s kterými ten kluk chodil najednou:D dobrý:D
  3. LOL - s Miley Cyrus:) nejlepší!♥
  4. Na sv. Valentýna - docelá dobrý:) 
  5. Monte Carlo - starší film:D s Selenou Gomez

u televizee.:D

Nejlepší pořad!!:D 


Knihy:) Jelikož většinu mám v polštině tak aspoň nějaké:) 
  1. Polibek - Jacqueline Wilsnová
    mám ráda její knížky...u téhle jsem vůbec nečekala ten konec:D
  2. Stmívání -Rozbřesk - Stephanie Mayerová
    v druhé části té knížky je pokračování co teprve bude v kinech:D ůžasná!:)
  3. Jedenáct, Dvanáct, Třináct, Čtrnáct - Lauren Marycleová
    super:)! rychle se čtou a jsou vtipné:)

Trošku DIY:)


To jsem nedávno našla:). Ani by mě to nikdy nenapadlo a přitom to je tak lehké. Aga to už vyzkoušela:) Dneska se na to chystám i já.
Další : 



Domácí welness:D

  • maska
    - rozmíchej v malé misce jeden bílek, lžičku čerstvé citronové šťávy a lžičku medu. Vše pořádně smíchej až vznikne pěna. Masku si nanes na obličej a po 20 minutách ji můžeš smýt.:)
  • zkrašlovací kúra na nohy
    - dopřej si teplou koupel pak nohy pořádně namaž krémem. Natáhni si na ně igelitové sáčky, a pak si je strč do silných ponožek. Nech zábal alespoň hodinu působit.

RANDOM:)
mohla bych jíst pořád:)!

Happy English:)

Agino učení na zastávce:DD
...:)

z včerejška:D



Inspirace:D
 




fashionwhit.blogspot.com/



zaraa♥:)



krááásnéé:)


nová kolekce H&M s Lanou Del Rey:)


dobrýýý:)

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.