Trenčín

2012/09/02

Zase jsme nepřidaly článek. Nepřidaly, protože jsme odjely na dva dny na Slovensko do Trenčína. Mi se Trenčín moc líbil. Byly jsme taky v Trenčianských Teplicích, kde jsme šly do termálních  bazénů. Byl to fajn výlet. Nejlepší konec prázdnin :)! Zítra škola, opravdu na to nejde zapomenout :D Už, když jenom najedete na facebook uvidíte 68438854524415 statusů vaších přátel typu : jak zítra vstanu to nevím a Škola volá !, nebo Zase do toho ústavu :D. Jako bychom to nevěděli! Já se do školy těším. Dneska jsem jela pro tašku, kterou jsem viděla v Polsku v New Yorker'u, u nás, ale nebyla, takže jsem bez tašky. Nějakou si najdu a objednám. Hezký zbytek prázdnin :)) 
 Trenčínské uličky 
Úsměv jedné paní :DD


2 komentáře

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.