Believe

2012/08/29

Poslední dny prázdnin! Už se těším do školy. Dneska jsme se tam byly podívat a je fajn po dlouhé době vidět dobře naladěné učitelky. Snad je to nepřejdé hned po první hodině s náma (:D). Jely jsme do města na kole. Já a kolo nejsme zrovna kámoši. Na kole jsem jela asi po 5 letech. Včera jsme se byly taky projet. Dneska ráno jsem myslela, že si na to kolo ani nesednu. Hrozně mě bolela, abych to řekla slušně tak zadnice :D. Rozhodly jsme, že aspoň na podzim budem jezdit na kole do školy. 
Fotit jsem byla, když Agat šla na tréning. Ty hlavní fotky se mi nějak nestáhly. Dneska jsem fotila v černobílé.




 Teď pár barevných, abyste viděli jaké jsem na sobě měla barvy. Kraťasy jsou ombré (moc to nejde vidět, ale nahoře je fialová). + Moje nové "bílé" botky. Už jsou v pračce.





Cause everything starts from something
But something would be nothing...♥♥ JB:) 


3 komentáře

  1. pěkné fotky ;)

    look-image.blospot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si dost často poslední dobou dávám kolem do těla =D Mám bláznivého kamaráda =DD
    Jinak krásný outfit.
    A mohu vědět, odkud je kabelka? :DDD

    stromredhair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. :D já s kolem teprve začla :D Jako jezdila jsem kdysi, ale nějak mě to nebavilo :D Kabelka je s House. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.