Holiday

2012/08/28

Jak jsem strávila prázdniny ? ► ► ► U moře. Možná u ne tak teplého, jako jste většina zvyklí. Byla jsem u Baltu v Polsku. Počásí nám naštěstí vyšlo! Moc se mi tam líbilo. Navštívili jsme asi jedno s největších malých turistických městeček u moře. Stejně nejlepší byly ty poslední dva dny. Cestou domů, jsme se stavili do Torunia. Je to rodné město taťky. Mám to tam nejraději. Je to jedno s nejhezčích měst v Polsku (alespoň pro mě). Je to spíše moje citová záležitost (:D). Miluju to tam♥ ! Mám tam plno bratranců. Toruń je staré město, ve kterém jsou tradicí perníky. Tak bych ho popsala :D. Trochu jsem nakupovala, ale new in dělat nechci. Brzy věci uvidíte :D Jak jste strávili prázdniny vy ? :) 

























Toruń :) 

 Fotky v Miedzyzrojach :) 







Okomentovat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.