Rings and tings :) objednávka

2012/08/28

Jsem doma ! Promiňte, za poslední dny. Blog jsme trochu zanedbaly. Byla jsem u moře a chtěla jsem si dát pauzu od internetu. Když jsem přijela domů, čekalo mě příjemné překvapení. Došel mini balíček s ringsandtings. Není to tak úplně objednávka, protože nám to poslali oni sami a my si zboží nevybraly, ale i tak jsme spokojené :) (kdo by nebyl :D). Musím říct, že zboží přišlo skvělé zabalené v mini bublinkové obálce. Přišel prstýnek, kterému upadla jedna perlička a taky náramek s vypadlým čtyřlístkem. Myslím, že to je tím, že je to posíláno až z Číny. Všechno se dalo přilepit lepidlem. Teď už fotky :) 



Okomentovat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.