Yeeeaaah! :)

2012/08/01

Teď sedíme asi někde ve vlaku do Warszawy. Hrajem UNO, čteme Top dívku a nebo posloucháme hudbu. To děláme vždycky, když někam jedem. Nebo hrajem naší oblíbenou hru na hádání celebrit. Včera jsem se balila a jak se znám, určitě něco zapomenu. Přidávám maliiiiiiinký New in, který je i kosmetický. Chtěli byste nějaké kosmetické recenze ?:) 




Mikina a pásek s House. 
Nejlepší mýdlo s Rossmannu.
Balzám na rty Balea. Jeden už jsem měla ale zázrakem ho ztratila.
Voděodolné linky Essence.

Balení :) 









2 komentáře

  1. Mě by se hodila taková mini-recenze na ten balzám na rty Balea. Uvažovala jsem, že si ho koupím, ale mám obavy, že se špatně nanáší :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ta mikina je fajn! :) Na jak dlouho tam jedete?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.