New in:)

2012/08/13

Ještě jednou ahoj:) Mám tady ještě opožděný new in. Koupila jsem si to ještě před Polskem:D. Ve Warszawie v obchoďáku jsme si nic nekoupila (co pořád nechápu:D), ale za to Aga si několik věcí koupila, co Vám určitě někdy ukáže. Tady jsou:

Hnědé kalhoty - už dlouho jsem pokoukávala po nějakých kalhotech až jsme narazila na ty v House. Mám je moc ráda a jsou velmi příjemné na nošení:D. A líbí se mi o ta barva.


 Batoh - s Agou se nám moc líbí toho typu batohy. Tenhle jsem sehnala v Gate. Dá se nosit i do školy, protože není tak malý:)Jsem s ním moc spokojná!:D



2 komentáře

  1. ten batoh nemá chybu! sháním takovej, ale do gatu se moc nedostanu:( kolik stál?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.