Small NEW IN

2012/09/15

Nějak dlouho jsme se neozvaly, ale může za to škola. 
Viděly jste ty nové toaletní vody od Essence?  Já mám Essence CANDY SHOP. Jsou nádherné. Nevím,jestli jsem úplně normální, že si kupuju toaletku podle toho, jak vypadá obal (:D). Každopádně ji mám. Nevoní nějak převratně, ale ten obal (:D)! 


























Pak jsem si vzala k vyzkoušení pigment od Essence v ods.10. Nemám je vyzkoušené, takže pak popřípadně napíšu nějakou krátkou recenzi.

























A nakonec rtěnka od Catrice 130 Frozen Rose. 







1 komentář

  1. Kupuju si všechno zásadně podle obalů ;-) a tahle toaletka vypadá nádherně, jako z cukrárny.

    Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.