22 facts about me

2013/03/25

Něco podobného už tady bylo.
Teď jsem se to rozhodla napsat všechno do jednoho postu.




Málo spím.


Skoro nepiju. 

Ráda bych se vrátila v čase a poznala své předky. 


Nesnáším discotéky.


Směju se z neonových věcí.

Nosím si, co chci a neberu ohled na jiné.

Chodím do třídy, kde se nemáme rádi.

Baví mě staré fotky, u kterých víte, že mají nějaký příběh.

Bojím se o svou budoucnost.

Nesnáším matiku.

Nevěřím lidem.

Jsem optimista a všechno beru s nadhledem. 


Nikdy nevyhrávám sázky.

Mým snem je být práviničkou (Jo, často koukám na pravou blondýnku).

Ráda všechno předělávám. 

Hraju na housle :D


 Mám ráda lidi, kteří jsou za svým snem.

Když je škaredě, nikdo mě nedostane ven.

Miluju školní akce :D

Udržuju tajemství.

Nenechávám se přemlouvat.

Chci mít pejska boo. 

+ BONUSOVÁ 

4 komentáře

  1. to s těma fotkama a strojem času máme naprosto stejné :) taky bych se chtěla vrátit v čase a podívat se do minulosti..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé věcičky jsme se o tobě dozvěděli :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek. Já zase studuju práva a nenávidím to. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.