Insta - moments

2013/03/16
































1. h&mko 2. :3 3. gangsta :D 4. pizza housky 

Na instagramu jsem jako : tiplitaps1

Jak se máte ? Co Váš víkend ? Taky u Vás sněží ? :(
Dneska jsme byly s Agatou u mě :) 
Vařila jsem oběd ! Podle receptu od Peťul. Na první pokus fakt dobrý :D 
Dokonce jsme to snědly. 
Světe div se, koupily jsme si stejné bundy (y)
Děkuju za skvělých 191 čtenářů.
Od teď už oficiálně blog píšu jenom já.
Myslím, že větší změny nebudou, protože jsem ho stejně psala skoro sama.
Můžete si všimnout : You might also like (pod článkem).
Omlouvám se, že teď nejsou žádne fotky.
Můj foťák je v opravně.
Mám tisíc nápadů na fotky :)
Co myslíte, které posty máte nejraději ? 
Podle bloggeru, jsou to outfity a čistě fotkové posty.

8 komentářů

  1. Anonymní16/3/13 23:12

    Krásné fotky, víkend probíhá zatím dobře, dnes skoro celý den svítilo sluníčko. U vás sněžilo?! :O jejej to bych nechtěla, už chci zimu pryč !

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás sněží a už asi týden sních nechce odejít :/ A to už se zdálo, že bude Jaro:D

      Vymazat
  2. Pěkné fotky.
    Víkend je fakt na nic, jsem nemocná a mamka mě nutí, abych se učila na přijímačky :D
    Jinak přeju aby se foťák co nejrychleji spravil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to čeká za rok (naštěstí), ale taky dneska všechno dopisuju a učím se, protože jsem týden nebyla ve škole :D
      Snad jo:)

      Vymazat
  3. juuu fixo-tatto super ;D /je to fixa ne? :D/
    ja mám tiež najradšej fotky a outfity ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo linky v peru, ale to je celkem jedno :D
      Až se zpraví, tak hned něco uvidíte :)

      Vymazat
  4. stejné bundy? těším se až je ukážeš!
    a to tetování si dělávám podobné , vždycky ve škole fixou:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo :D Sice nejsou až takové, že bychom si z nich sedly na zadek :D ale za ty prachy:D
      Hlavně na matice (y) :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.