rooms&houses

2013/03/24

Taky rádi koukáte na weheartit na obrázky pokojíčků?
Jak tam mají všechno ideálně promyšlené, a pokoj je vždycky uklizený?
Nejvíc se mi líbí pokojíky někde na půdě nebo v hodně starém domě.
V budoucnosti bych chtěla bydlem v bytě bývalé továrny s velkými okny nebo v domě viktorianského stylu :D 
Vím, že to není pro každého.






















































typické New Yorské byty :)






























Hobbitův domeček taky není k zahození :)

Jaké byty se líbí Vám? 
Mám ráda, třeba i norský styl bydlení. 
Jestli znáte Auroru nebo Ericu, tak víte o čem mluvím.
Bez foťáku jiné příspěvky nejdou :(

15 komentářů

  1. Přesně tak. Aurory a Ericy pokoje jsou úžasné.
    Jinak, nějak podobně bych si chtěla zařídit pokoj, jak je na tom prvním obrázku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten je super no:)) ale všechny ty holky mají uplně skvělé:)

      Vymazat
  2. ty pokoje jsou užasné, taky bych nějaký takový chtěla :3

    OdpovědětVymazat
  3. Takéto články mám rada, krásne fotky :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. panebože!! konečně jsem tě našla ! :) jednou si na votoči uvedla blog :) a já pak prohledala celou historii abych ho našla, protože ten desing je neuvěřitelný.. :))

      Vymazat
  4. Jj, taky moc ráda koukám a nejradši bych koukala z tý postele okanma toho mrakodrapu:))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné pokojíčky. Ten v tom mrakodrapu by se mi líbil. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny jsou strašně krásné :) ale nejlepší je stejně Hobití nora, takový Bag End by vůbec nebyl k zahození :D

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní12/5/13 10:05

    Úplne úžasné milujem takéto obrázky a tiež mne sa páči na taký nórsky a švédsky štýl a hlavne zladené bielim nábytkom och to je moje :D :)
    Tiež v poslednom čase obzerám rôzne takéto izby pretože budem mať novú a nepredpokladala som že bude až také sa rozhodovať akú postel skriňu stoličku :D pretože to chcem mať naozaj podľa mojich predstáv :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.