tomorrow.♥

2012/07/31

Zítra zítra zítra zítra! Už zítra jedem. Ten týden utekl strašně rychle a přijde mi divné že jedem už zítra. Chtěla jsem toho tolik stihnout :D Článek je přednastavený (napsaný v pondělí). Teď se asi balím a uplně zmatkuju. Všechno dělám na poslední chvíli a zítra toho mám celkem hodně:) Dneska jsme byly v Polsku, koupit si nějaké drobnosti (mýdla,šampóny a tak). Nakonec jsme samozdřejmě koupily něco úplně jiného. Já mám mikinu (jestli se to tak dá vůbec nazvat), ale k ohni je fajn a pásek. Agat si koupila kalhoty, s kterých je uplně nadšená! Jo :D ! Mám to nejvoňavější mýdlo. Všechny mýdla s té značky voňěly úžasně. Jedno jsem dokonce v drogérce stihla rozbít. 

Teď pár fotek Warszawy :) 

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.