Let´s enjoy today

2015/08/02

Zdravím vás, určitě vám neuniknul fakt, že je polovina prázdnin za námi. Možná to uteklo rychle, ale na druhou stranu se mi zdá, že jsem toho stihla dost. A nejlepší na tom je, že máme pořád ještě jeden měsíc, takže je zbytečné počítat, za jak dlouho jdeme do školy. Doufám, že to nejlepší ještě přijde, ale stejně oproti minulému létu je tohle úplně jiné. Za ten rok, co jsem na střední se toho hodně změnilo. Víkendy už netrávíme jen chozením po obchodech a jídlem, ale děláme věci, na které bychom před rokem ani nepomyslely. Snad se máte skvěle a koukněte se na fotky, ze kterých jsme nadšené ! 


 
 
 
 
 
photos by Agata

28 komentářů

  1. Fotky sú krásne a ten bicykel je dokonalý! <3
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedené fotky :) Já si z toho nic nedělám a jsem jedině ráda. První měsíc jsem byla jen v práci, teď sice budu také, ale v jiné a pohodovější. :) Mně tedy prázdniny začínají tak nějak teď.
    VJ Photodiary blog

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné letní fotky! :) Užívej si léta i dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Já se hrozně zamilovala do Tvého kola :D
    Tvá B.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně letošní prázdniny utíkaj úplně zvláštně. Do teď to bylo strááášně dlouhé a absolutně jsem nic nestihla a to jsem každé prázdniny úplně zaneprázdněná. Tak uvidíme.
    Jinak mě fakt nepřestáváš překvapovat, skvělý fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš, ty fotky jsou vážně skvělé !

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou opravdu dokonalé! Hrozně ti to tam sluší, ale hlavně je z nich vidět krásná atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda.. bylo to tam fakt supr :)

      Vymazat
  8. To slunce na těch fotkách je fakt nádherné:))!! a moc krásný outfit:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky aj outfit :) A ten bicykel je vážne skvelý!

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  10. taky jsme byli fotit takhle v poli, ale ty tvoje fotky!!! to je nadhera
    outfit se k tomu uplne hodi. Fakt supeer<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě, že jsem nevěděla co si vzít na sebe a na poslední chvíli mi mamka zašívala tuhle sukni, protože ji mám velkou v pase :D

      Vymazat
  11. Anonymní3/8/15 10:27

    Bicykel je úžasný :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  12. fotky jsou moc krásné! západ slunce vždy dodá takovou pěknou atmosféru :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  13. AHoj, kde si prosím ťa kúpila sukňu? Je božskááá :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, sukni mám ze sekáče, ale původně je z primarku :)

      Vymazat
  14. fotky jsou nádhrny, uzivej nadale!

    OdpovědětVymazat
  15. tiez vnimam, ako strašne sa všetko zmenilo, ked sa ohliadnem na minulé leto. inak skvele fotky, krasne svetlo a pole, to je prostredie fakt na nezaplatenie :)

    OdpovědětVymazat
  16. okouzlující barvy a světlo na těch fotkách

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, prosím tě odkud' máš to kolo je opravdu nádherný a dlouho ti ho závidím.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, prosím tě odkud' máš to kolo je opravdu nádherný a dlouho ti ho závidím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.