Minimalistic

2015/08/16

Zdravím ! Dnešní den byl opravdu hektický. Včera jsme byly večer na akci a dneska ráno jsem opravdu brzy vstávala a jela do města dokoupit pár posledních věcí, protože dneska odjíždíme do Itálie. Mám připravených dost článků, připravovala jsem je těsně před odjezdem. Teď už sedíme v autobuse směrem do Prahy. 
Dnešní outfit se mi opravdu líbí. Je jednoduchý a po dlouhé době jsem si vzala jinou kabelku než plátěnku. Honbu za bílýma kalhotama jsem zdárně ukončila. Můžete si všimnout nových Vansek, které jsem si pořídila na  Snowbitch a doufám, že je začnu nosit častěji. 
 
tílko - NY
kalhtoy - Pull&Bear
boty - Boty Vans 
 
 
 
 
 

16 komentářů

  1. krásně elegantní, moc ti to sluší! :)
    in another galaxy

    OdpovědětVymazat
  2. krásne ti to sekne a tie nohavice sa mi veľmi páčia !
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. asi naj naj outfit co som na tebe videla) vyzera to skvele a na fotkach vypadas starsie!! asi to robi aj ten styl oblecenia, kt. sa mi k tebe hodi viac ako farebne sukne) nohavice su mega - tymi vanskami si to paradne zaklincovala) hah

    OdpovědětVymazat
  4. Ty vansky jsou super,sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé fotky, strašně ti to sluší ! :)
    Užij si Itálii :)

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný outfit. :) Nedávno jsem si unáhleně koupila podobné kalhoty a ještě jsem je na sobě neměla, ale nejspíš je začnu nosit:)

    OdpovědětVymazat
  7. Vansky jsou skvělé! Užij si Itálii :))

    OdpovědětVymazat
  8. strašně se mi líbí ty džíny:)

    OdpovědětVymazat
  9. Outfit je skvělý! Moc se mi líbí kombinace vzorů na kalhotách a tenisky!
    V Itálii si to pořádně užij! A šťastnou cestu:)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  10. Veľmi pekný outfit. Uži si Taliansko :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ty kalhoty jsou dokonalé - miluji tenhle vzor! A zase ti to moc sluší! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  12. Tvoja kabelka je krásna! Potrebovala by som si kúpiť nová, pretože plátené tašky nosím so sebou naozaj všade :D Krásny outfit :)
    With grey wolf

    OdpovědětVymazat
  13. Och, ja som sa do tvojich nohavich zamilovala! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ach, tie nohavice sú ozaj úžasné!

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu.

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  15. Velmi zajímavý příspěvek, všechno vypadá suuuuprově. Možná nevyužiju všechny nápady, ale určitě tento příspěvek je pro mě inspirující.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.