Novinky u mě doma

2015/08/19

Zdravím vás! Poslední článkem s novinkami u mě doma se vám podle všeho líbil. Za poslední dobu se tu zase nasbíralo pár věcí. Asi největší z nich je paletová sedačka, kterou už jste ale viděli. Mám pár dalších doplňků, ale nejvíce mě asi potěšila objednávka z postershop, kde mají spousty skvělých věcí. Určitě se koukněte, mě zaujaly hlavně hodiny.
Po chlupatém koberečku z Ikey jsem toužila už dlouho. Řeknu vám, že to není nic, po čem by se dalo chodit. Rychle se špiní a špatně se vysává. 
Zůstaneme u Ikey. K mým paletám jsem nutně potřebovala nějaký odkládací stoleček. Vybrala jsem si nejjednodušší co tam byl. Dokonce jsem si ho sama postavila. 
Plechové cedule najdete tady a tady. Ještě úplně nevím, kam je dám. Ta bílá asi poputuje do kuchyně. 
Mám dokonce i dva nové polštářky. Ten s jelenem je z jysku a ten hnědý vedle z home&you.
Tuhle lucerničky jsem si přivezla jako památku z tábora v Polsku. Mnohem lepší než nějaké pohlednice :) 
Velké překvapení. Opravdu se mi líbí. Pověsím je nad stůl abych na ně ze všech míst viděla. Zjístila jsem, že nebyly vůbec drahé. 
Hodiny na zeď.
Jednou jsem náhodou skočila do Kiku. Krabička (15kč) a svícen (25kč), teď leží na stolku u palet. 
Podobný nápis jste mohli vidět třeba ve článku s melounovou limonádou. Byl dřevěný a spadl mi z balkónu při focení jednoho článku, takže se zlomil. Místo toho mám už nový a to tenhle, do kterého i můžete dát i fotku. 

13 komentářů

  1. Ten stoleček z Ikei si taky chceme pořídit, uz jsem ho kdysi mela ale nechala jsem ho tatkovi, tak s pritelem si koupime nový :-) jinak super fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádherné věcičky <3 Koberec jsem měla také, ale můj pes mi ho tak zaneřádil že si ho asi koupím znovu. Hrozně se mi líbí ten polštář s jelenem (ten ti závidím..), lucernička se svíčkou s Ikee a hlavně ty cedule!

    www.dollwithcoffee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Máš dokonalý pokoj! :O

    OdpovědětVymazat
  4. Tak podobnú príhodu s nápisom mám aj ja :D, ocino mi naňho sadol, takže sa zlomil, ale zlepila som to :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásne veci, musíš sa v izbe dobre cítiť :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Ten stoleček vlastním také. Mám ho u postele a už bych bez něj nedokázala být!

    Victoria's Secret Mango Temptation

    OdpovědětVymazat
  7. Jůů, máš vážně nádherný pokoj! :)

    OdpovědětVymazat
  8. máš to krásne ! ten stolík mám aj ja už asi rok a je úžasný :) A ten chlpatý koberček je super !
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný věci, hrozně moc se mi líbí ta sedačka! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  10. moc hezké věci do pokoje:))

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní20/8/15 17:31

    Máš úžasný blog =3 Škoda, že jsem ho nenašla dřív. Ty palety jsou úplně úžasné, vlastně všechny ty věci jsou naprosto dokonalé..

    OdpovědětVymazat
  12. Krásně věci, vážně ti závidím pokoj :D

    http://ilyfuhull.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný styling ložnice. Moc se mi líbí tento nadýchaný bílý koberec

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.