Melounová limonáda

2015/08/09

Zdravím vás ! Jelikož je hrozné horko a na focení moc nemám náladu, tak tady dneska máme úplně něco jiného. Doma mi už pár dnů leží meloun, jestli jste na tom podobně, tak vám ukážu, co s ním. Mám dva úplně jednoduché nápady. Není to nic složitého a hlavně díky tomuto článku jsem dostala nápad na další, který se vám snad bude líbit, ale to zase někdy příště. 

Nějaké další nápady co s melounem ? 

Melounová voda 
Budete potřebovat : meloun, pár lístků máty, citrón, cukr, led, brčko 
Nejjednodušší věc na světě. Vydlabete pár kousků melounu, zalejete vodou, přidáte led, mátu a cukr. Já tam ještě kápla vanilkový sirup. 
Tadá ! Nejlepší osvěžující letní voda ! 
Melounová limonáda
To co budete potřebovat je podobné jako u melounové vody. 
POSTUP : Meloun si vydlabu, tak abych ho pak mohla použít jako mísu a dát do něj limonádu. Kousky vydlabaného melounu dám do blenderu, přidám cukr, mátu vytlačím citrón. Vše zmixuju, přecedím abych se zbavila pecek a dám do ledničky chladit. Podávám v melounu a na ozdobu přidám pár kousku máty a kolečka citrónu nebo pomeranče. 
Já osobně mám raději asi první variantu, ikdyž druhá je taky skvělá ale je s ní více práce. Doufám, že vám bude chutnat ! 

9 komentářů

  1. Anonymní9/8/15 10:24

    Melónová vyzerá super a jednoducho :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá moc dobře,hlavně ta melounová voda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to vyzerá super ! ak som toto leto nezjedla viac ako 20 kg melónu tak ani jeden :D celé leto ho máme doma, keď sa jeden zje, okamžite kupujeme ďalší, sme na ňom takí trošku závisláci :D Toto vyzerá skvelo, určite vyskúšam ! Ja som si robila melónový sorbet a ten bol takisto výborný :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, vypadá to dobře :) Jen u nás jsou teď většinou melouny vyprodaný

    OdpovědětVymazat
  5. mňaaaam, melón milujem :D
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá krásně a svěže! Já nedávno ochutnala melounovou tříšt (meloun rozmixovaný s ledem) a to byla opravdu bomba. V jednoduchosti je rkása. :) Právě u mě na FOODblogu probíhá Summer GiveAway o dva velké oleje společnosti Bohemia Olej. Budu ráda, když se zúčastníš! Corculum♥ Oleje se do kuchyně vždycky hodí. :) Měj se krásně! Š.

    OdpovědětVymazat
  7. To je tak fotogenický! I dobrý to musí být!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Vždy se na otázky snažím odpovídat, jestli se odpovědi nedočkáte, pište na aagakozlowska@gmail.com. ♥

INSTAGRAM @agaandaga1

© Aga and Aga. Design by Fearne.